سخنگوی شورای شهر کرمانشاه:

وضعیت شهردار کرمانشاه یکشنبه هفته آینده مشخص می‌شود

سخنگوی شورای شهر کرمانشاه گفت: انتخاب شهردار جدید کرمانشاه یا ابقای شهردار فعلی یکشنبه هفته آینده مشخص می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،ابراهیم مرادی سخنگوی شورای شهر کرمانشاه گفت:همانطور که از قبل هم گفته شده چنانچه نیرو و گزینه‌ای قوی‌تر از شهردار فعلی باشد به طور قطع در انتخاب شهردار جدید کوتاهی نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه تقویت یا تضعیف ابقای شهردار فعلی صحت ندارد افزود: چنانچه گزینه‌ای بهتر وجود نداشته باشد عقل سلیم هم می‌گوید که شهردار فعلی ابقا شود و این نظر تمام دوستان اهل فکر است.

سخنگوی شورای شهر کرمانشاه عنوان کرد: بسیاری از اتفاقات بزرگ جهان در لحظات آخر تصمیم‌گیری می‌شود و تصمیم‌گیری در زمینه تصدی شهرداری کرمانشاه نیز ممکن است در دقیقه نود ابقای شهردار فعلی باشد یا انتخاب گزینه دیگر باشد.

وی درباره بررسی برنامه گزینه‌های شهرداری گفت: چند نفر از گزینه‌ها حضوری برنامه‌ها و رزومه خود را ارائه کردند و مابقی گزینه‌ها که شناخته شده هستند لزومی نداشت که سابقه خود را در شورا ارائه دهند و در غیاب آن‌ها تحلیل شدند.

مرادی با ابراز امیدواری برای اتفاق نظر اعضای شورا در روز یکشنبه عنوان کرد: از چند روز گذشته از طرف هیئت رئیسه برای تمام اعضای شورا دعوتنامه ارسال شده که چنانچه افرادی یکشنبه برنامه‌ای داشتند در این چند روز اعلام کنند و، چون وضعیت شهردار کرمانشاه خیلی به تأخیر افتاده تلاش می‌کنیم روز یکشنبه انتخاب یا ابقا شود.

انتهای پیام/پ

 

شورای شهر کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.