برگزاری یادواره شهدای روحانیت و ۵۵ شهید منطقه محلات "سمنان"

یادواره شهدای روحانیت و ۵۵ شهید منطقه محلات شهرستان سمنان 30 شهریور ماه 96 در شهرستان سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مهدی دیابی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت : یادواره شهدای روحانیت و 55 شهید منطقه محلات سمنان بعد از اقامه نماز مغرب و عشای (سی‌ام شهریورماه 1396) در مسجد و حسینیه عمرانکوی منطقه محلات سمنان برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به سخنران اصلی این یادواره شهدا عنوان کرد: سردار شاهچراغی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این یادواره شهدا سخنرانی می‌کند.

 

دیابی با اشاره به تقارن برگزاری این یادواره شهدا با آغاز هفته دفاع مقدس و نیز ماه محرم و ایام عزاداری امام حسین (ع) تصریح کرد: برنامه ویژه‌ای نیز به مناسبت این ایام در این یادواره شهدا برگزار می‌شود.

 

وی با تأکید بر لزوم زنده نگاه داشتن نام و یاد شهدا، برگزاری این یادواره‌ها را گامی مهم در این راستا برشمرد و از مردم شهرستان سمنان دعوت کرد تا در این یادواره شهدا حضور یابند.

 

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان عنوان کرد: امروز ادامه راه شهدا بار سنگینی است که بر دوش همه ما سنگینی کرده و کشورمان را از توطئه‌های بیگانگان مصون می‌کند.

 

انتهای پیام / ه

 

یادواره شهدای  منطقه محلات شهرستان سمنان  برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.