حضور اهالی فرهنگ و هنر،

رونمایی کتاب ناتمام در دانشگاه زابل

کتاب ناتمام به نویسندگی یونس دهمرده و زینب محمد تقی نژاد با حضور اهالی فرهنگ و هنر، فعالان اجتماعی و شماری از مسئولان منطقه سیستان در سرسرای دانشگاه زابل رونمایی شد.

رونمایی کتاب ناتمام در دانشگاه زابل به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، یونس دهمرده در حاشیه رونمایی از کتاب ناتمام  اظهار داشت: این کتاب به قیام 19 بهمن 1330 مردم سیستان در اعتراض به بی عدالتی های رژیم ستم شاهی در منطقه سیستان پرداخته است.

وی افزود: کتاب ناتمام به مدت 2 سال با همکاری زینب محمد تقی نژاد با نگاه به مصادیق سیاسی در رفتار مردم سیستان در سال 1330 و پیش از آن به دنبال یافتن ارتباط و تاثیر رویدادهای آن زمان بر شماری از رفتارهای امروز جامعه به نگارش در آمده است.

وی تصریح کرد: این کتاب بر پایه آموزه ها و رخدادهای تاریخی نوشته شده است که چگونه می توان از حرکت های بزرگ اجتماعی برای پیشرفت و توسعه جامعه بهره برد.

وی بیان کرد: در قیام 19 بهمن 1330 اقدامات بزرگی انجام شد که متاسفانه از آن به عنوان شکست یاد می شود در حالی که این قیام پیروزی های زیادی را در پی داشته است.

دهمرده تاکید کرد: اقداماتی که 63 سال قبل از سوی مردم سیستان انجام شد حرکت به سوی توسعه سیاسی بوده است.

زینب محمد تقی نژاد دیگر نویسنده کتاب ناتمام گفت: در این کتاب سعی شده علاوه بر خود انتقادی، رفتار فعالان سیاسی امروز جامعه به دور از شعار زدگی و تحریف به بیان واقعه 19 بهمن 1330 بپردازد.

وی ادامه داد: کتاب ناتمام با نگاهی علمی به مباحث سیاسی واقعه 19 بهمن 1330 پرداخته است.

انتهای پیام /ع

 کتاب ناتمام در دانشگاه زابل رونمایی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار