خرمگاه: امیدوارم روز‌های خوب استقلال فرا برسد/ ما برای کاسبی نیامده بودیم

مربی تیم استقلال گفت: امیدوارم هر اتفاقی که رخ می‌دهد، در نهایت به نفع استقلال باشد و روز‌های خوب این تیم فرا برسد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد خرمگاه در مورد تساوی امشب تیم های استقلال و ذوب آهن اظهار داشت: گل ذوب آهن آفساید بود و اگر واقع بینانه به این دیدار نگاه کنیم پیروزی حق استقلال بود، تا دقیقه ۷۷ شرایط خوبی داشتیم اما پس از دریافت گل تساوی از سمت هواداران انرژی منفی به بازیکنان وارد شد و آنها توانایی شان را از دست دادند. شرایط کار در استقلال سخت است و باید به هواداران کمک کرد. به همین دلیل قرار است منصوریان در نشست خبری قطع همکاری اش را به صورت رسمی اعلام کند.

وی در مورد جدایی اش از استقلال گفت: اصول اخلاقی من می‌گوید اگر منصوریان نباشد من هم در استقلال نمی مانم، ما باید کاری کنیم روزهای قشنگ دوباره به استقلال بازگردد . پیش از این بازی هم در نشست خبری اعلام کردم شرایط استقلال سخت است و ما تنها در یک پست ۵ بازیکن آسیب دیده داریم.

خرمگاه افزود: امیدوارم هر اتفاقی که رخ می دهد در نهایت به نفع استقلال باشد، در حال حاضر شرایط سخت است و از حالا به ‌بعد من هم مثل یک هوادار امیدوارم روزهای بهتری در انتظار استقلال باشد و من نیز از این روزهای خوب لذت ببرم و مطمئنم که این اتفاق رخ می دهد.

مربی تیم استقلال ادامه داد: به دلیل مصدومیت بازیکنان در پست های مختلف پست برخی بازیکنان را تغییر دادیم و این کار به ضرر استقلال تمام شد. البته مصدومیت برخی از بازیکنان به پایان رسیده اما باز هم با شرایط موجود نمی توان ادامه داد، امیدوارم روزهای خوب استقلال دوباره فرا برسد.

وی افزود: نباید کاری کنیم که هواداران اذیت شوند زیرا ما برای کاسبی به استقلال نیامده ایم، ما به این تیم آمدیم تا کمکی که از دستمان بر می آید را انجام دهیم و هرگز به دنبال کاسبی نبوده ایم. امیدوارم هر مربی که هدایت استقلال را برعهده می گیرد بتواند روزهای خوبی را در این تیم رقم بزند.

مربی تیم استقلال در پایان گفت: اگر در  بازی امشب پیروز شده بودیم، هواداران از ما حمایت می‌کردند. ما مانند یک سرباز می خواستیم تا آخرین قطره خون بهترین عملکرد را داشته باشیم اما اکنون فکر می کنم استعفاء به نفع استقلال است.

 

انتهای پیام/

اظهارات خرمگاه پس از دیدار با ذوب آهن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۳۰ شهريور ۱۳۹۶
اگه راست میگی از حقوقتون که حقتون نیست بگذرید و بروید.
آخرین اخبار