لرستان؛

همایش عاشورائیان در لرستان برگزار شد

همایش عاشورائیان با حضور هئیات مذهبی و مداحان در لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  همایش عاشورائیان با حضور هیئات مذهبی، مداحان و مسئولان استان در سالن همایش جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد.

سرهنگ رضا شیراوژن در این همایش گفت: در مجالس و محافل مذهبی یک سری آسیب‌ها دیده می‌شود که با توجه به اینکه لرستان، استانی یکدست شیعه و پیرو ولایت است برخی از مسائل خیلی خوشایند نیست.

وی با بیان اینکه ارتباط تنگاتنگی بین نیروی انتظامی و سازمان تبلیغات وجود دارد افزود: ما باید در این مراسمات شرکت کنیم که معرفت حسینی داشته باشیم، برخی مواقع به مسئله حجاب توجه نمی‌شود که امسال نیروی انتظامی به‌شدت به این موضوع ورود پیداکرده و در حوزه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به این امر توجه می‌شود.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی لرستان گفت: یکی از معضلاتی که در جامعه ما وجود دارد موضوع بدحجابی و بی‌حجابی است که متأسفانه در ایام محرم در برخی افراد دیده می‌شود، استفاده از بعضی موسیقی‌هایی که در شان ماه محرم نیست نیز مشاهده می‌شود که تذکراتی داده می‌شود که می‌طلبد کسانی که مسئولیت هیئات مذهبی را بر عهده‌ دارند به این موضوعات توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی افزود: در برخی هیئات مذهبی درگیری‌هایی وجود دارد که با شئون فرهنگی و اجتماعی همخوانی ندارد لذا می‌طلبد مسئولان هیئات مذهبی با نیروی انتظامی ارتباط تنگاتنگی داشته باشند.

این مسئول در ادامه گفت: بحث ترافیک‌ها و سد معبرها مورد توجه است و فعالیت هیئات در ساعات مشخص انجام شود تا تداخلی در کار مداحان ایجاد نشود.

انتهای پیام/ د

 همایش عاشورائیان در استان لرستان برگزار شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار