برگزاری ۱۵ عنوان برنامه در شرکت شهرک‌های صنعتی فارس

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از برگزاری ۱۵ عنوان برنامه در این شرکت به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محسن جمال‌زاده فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به همزمانی هفته دفاع مقدس با آغاز ایام سوگواری سیدالشهدا گفت: به دلیل پیوند عمیق دفاع مقدس با حماسه عاشورا، برنامه‌های امسال بیش از گذشته رنگ و بوی محرم و عاشورایی دارد.

وی بابیان اینکه برنامه‌های این هفته با شعار محوری من انقلابیم برگزار می‌شود، افزود: در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فارس برنامه‌های مختلفی در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و ورزشی در طول هفته پیش رو مشخص‌شده که با مشارکت بسیجیان اجرایی خواهد شد.


جمال زاده، برگزاری همایش حلقه‌های صالحین بسیج را از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اعلام کرد و گفت: در این برنامه که با حضور بسیجیان عضو پایگاه مقاومت، خانواده‌ها و نیز صنعتگران برگزار می‌شود با حضور کارشناسان برجسته، در خصوص تأثیر فضای مجازی بر زندگی فردی و اجتماعی بحث و تبادل‌نظر خواهد شد.

وی از برگزاری برنامه شب‌شعر عاشورایی توسط این پایگاه مقاومت بسیج خبر داد و اظهار داشت: در این برنامه شاعران به قرائت اشعار خود با موضوع پیوند‌های عاشورا و هفته دفاع مقدس خواهند پرداخت.

جمال زاده تصریح کرد: از جمله برنامه‌های دیگر هفته دفاع مقدس، حضور منسجم بسیجیان در نماز جمعه، حضور در مراسم عطرافشانی و غبارروبی گلزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، گردهمایی بسیجیان اعضای پایگاه مقاومت بسیج شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، استقرار تکیه و جایگاه ویژه عزاداری سرور و سالار شهیدان در شهرک صنعتی بزرگ شیراز و برگزاری مراسم عاشورا در محل دفتر مدیریت شرکت و سایر شهرک‌های صنعتی استان است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی فوتسال، دارت و تنیس گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: بسیجیان عضو پایگاه مقاومت بسیج شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در برنامه کوه‌پیمایی خانوادگی که با مشارکت حوزه مقاومت بسیج کارگری سپاه ناحیه بقیه‌الله (عج) شیراز برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس و ماه محرم با همکاری ۲۰ پایگاه مقاومت بسیج کارخانه‌ها در شهرک‌های صنعتی فارس و حوزه مقاومت بسیج کارگری سپاه ناحیه بقیه‌الله (عج) شیراز از ۳۱ شهریور تا ۷ مهرماه برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ر

ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرک صنعتی فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار