درخشش دختران تنیسور کرمانی در رقابت های قهرمانی کشور

کیمیا عامری، دریا امیری و جیران رشیدی، تنیسورهای شایسته ی کرمانی در مسابقات تنیس قهرمانی کشور، که به میزبانی مازندران برگزار شد، به صورت جداگانه بر سکوی سوم رقابت ها ایستادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی هیئت تنیس استان کرمان، مسابقات تنیس قهرمانی کشور دختران، ویژه ی رده های سنی ۱۶ و ۱۸ سال، 24 تا 30 شهریور جاری به میزبانی هیئت تنیس مازندران در مجموعه ورزشی داراب ساری برگزار شد که تیم تنیس دختران استان کرمان در رده ی سنی زیر 16 سال، متشکل از جیران رشیدی و سارا چاوشیان و در رده ی سنی زیر 18 سال متشکل از کیمیا عامری و دریا امیری به سرپرستی و مربیگری فاطمه اطمینان راهی این رقابت ها شد.

فاطمه اطمینان سرپرست و مربی تیم اعزامی به این رقابت ها با اعلام اینکه تیم کرمان در مرحله گروهی با تیم های اصفهان و قزوین هم گروه شد، گفت: مسابقات، از روز شنبه 25 شهریور جاری آغاز شد.

وی افزود: تیم تنیس دختران کرمان در روز نخست با قرعه ی استراحت روبه رو و در روز دوم با نتیجه ۲ بر یک مغلوب تیم اصفهان شد.

اطمینان بیان داشت: در سومین روز نیز تیم استان کرمان با نتیجه ۳ بر صفر مقابل قزوین به پیرزوی دست یافت و به عنوان تیم دوم از گروه خود به جمع ۸ تیم پایانی این دوره از رقابت ها راه پیدا کرد.

وی تصریح کرد: تیم کرمان بعد از انجام مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات، مقابل تیم تهران به میدان رفت که در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر مقابل این تیم بازی را واگذار کرد.

اطمینان به درخشش دختران تنیسور کرمانی در بخش انفرادی رقابت ها و کسب سه مقام کشوری در مسابقات قهرمانی کشور دختران رده های سنی ۱۶ و ۱۸ سالِ ساری ، اشاره کرد و یادآور شد: در رده سنی زیر ۱۸ سال، کیمیا عامری و دریا امیری و در رده سنی زیر ۱۶ سال جیران رشیدی به صورت جداگانه بر سکوی سوم رقابت ها ایستادند و مدال برنز این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

وی سطح این دوره از رقابت ها را نسبت به سال های قبل خوب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد: همواره شاهد هنرنمایی و موفقیت دختران تنیسور کرمانی در عرصه های ملی و بین المللی باشیم.

مسابقات تنیس قهرمانی کشور دختران، ویژه ی رده های سنی ۱۶ و ۱۸ سال، با حضور 13 تیم از سراسر کشور، 24 تا 30 شهریور جاری به میزبانی هیئت تنیس مازندران در مجموعه ورزشی داراب ساری برگزار شد.

انتهای پیام/ب

مسابقات تنیس قهرمانی کشور دختران، ویژه ی رده های سنی ۱۶ و ۱۸ سال

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار