حرکت قهرمانانه راننده مقابل سارق مسلح + فیلم

افرادی که برای خرید خودرو از یک پدر و پسر به بهانه تست آن در مسیری با آنها همراه شده بودند یک سارق از آب در آمدند.

حرکت قهرمانانه یک راننده مقابل سارق مسلح+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،مردی به نام ویلسون آلبرتو کوینترو و پدرش تصمیم گرفتند خودروی خود را به فروش برسانند. در پی همین تصمیم دو مرد به عنوان خریدار به آنها مراجعه و تقاضا کردند تا برای تست وضعیت خودرو و چکاپ آن با هم گشت کوچکی بزنند اما در میانه‌های مسیر ناگهان به روی آقای آلبرتو و پدرش اسلحه کشیدند تا خودرو را به سرقت ببرند.

پدر ویلسون آلبرتو که پیرمردی بود مقابل تهدیدات آنها آرام نگرفت و تلاش می‌کرد از خودرو خارج شود. این در حالی بود که که سارقان او را گرفته بودند تا فرار نکند اما او همچنان مقابله می کرد و دست از تلاش بر نمی‌داشت.

در همین لحظه پسر پیرمرد از شلوغی صحنه حادثه استفاده کرد و در اقدامی غیرمنتظره از خودرو خارج شد. همین موضوع باعث شد سارقان پیرمرد را رها کنند و آنها نیز از خودرو خارج شوند.

یکی از سارقان که اوضاع را به هم ریخته دید، فرار را بر قرار ترجیح داد در همین حین ویلسون سریعا خود را به سمت دیگر ماشین رساند تا هم  به کمک پدرش برود و هم حق سارق را کف دستش بگذارد.

وقتی ویلسون به سارق رسید با یک دست اسلحه او را مهار کرد و با دست دیگر به صورتش  مشت می کوبید. این درگیری تا جایی ادامه پیدا کرد که سارق خلع سلاح شد تا پلیس از راه برسد.

نکته جالب ماجرا اینجا بود که چون اسلحه سارق قلابی بود و هیچ سابقه کیفری یا پرونده ای در اداره پلیس نداشت به زندان نیفتاد.

انتهای پیام/

معامله ای که به مجادله تبدیل شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار