جانشین فرمانده سپاه داراب خبر داد؛

ویژه‌ برنامه های هفته دفاع مقدس در داراب

بیش از ۱۵۰ برنامه فرهنگی، مذهبی و یادواره شهدا در هفته دفاع مقدس در شهرستان داراب برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احمد مروت جانشین فرمانده سپاه داراب از برگزاری بیش از ۱۵۰ برنامه فرهنگی، مذهبی و یادواره شهدا طی هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و گفت: هفته دفاع مقدس یادآور خاطرات ایثارگران و جان‌فشانی شهدایی است که از حریم سرزمین خود دفاع کردند و باهمت بلند آن‌ها توانستیم در مقابل شرق و غرب ایستادگی کنیم.

وی افزود: در نخستین روز از هفته دفاع مقدس اقشار مختلف بسیج با امام‌جمعه داراب دیدار می‌کنند و در دومین روز در صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی که در محل یادبود شهدای گمنام برگزار می‌شود، حضور می‌یابند.

مروت ادامه داد: برنامه شاخص سومین روز هفته دفاع مقدس، مجمع بزرگ بسیج با حضور همه اقشار بسیج اعم از اساتید، دانشجویی، دانش‌آموزی و بسیج هنرمندان است.

وی با اشاره به برپایی یادواره شهدای مدافع حرم در چهارمین روز از هفته گرامیداشت دفاع مقدس، اظهار داشت: گردهمایی رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس، گل‌باران، عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا و حضور سازمان‌یافته بسیجیان در قالب میقات صالحین در نمازجمعه برنامه‌های روز پنجم و ششم هفته دفاع مقدس را تشکیل می‌دهد.

جانشین فرمانده سپاه داراب از برپایی اردو‌های جهادی خبر داد و تصریح کرد: در این هفته در بخش فسارود با حضور بسیجیان اردو‌های جهادی برپا می‌شود که برگزاری کلاس‌های آموزشی، فرهنگی و اقدامات عمرانی نظیر احداث خانه عالم و نمازخانه مدارس ازجمله برنامه‌های آن است.

مروت گفت: برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع)، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، بیان خاطره رزمندگان و راویان دفاع مقدس در کانون روایتگری شهید عارف، برپایی مسابقات ورزشی و فرهنگی، اردو‌ها و مراسم زیارتی، راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی و فضاسازی تبلیغی و محیطی در داراب و بخش‌ها و روستا‌های تابع شهرستان از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.
انتهای پیام/ر

برگزاری ۱۵۰ ویژه‌برنامه دفاع مقدس در داراب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.