مازندرانی‌ها و برپایی ۱۸ موکب پذیرایی از زائران اربعین

فرمانده سپاه کربلای مازندران از برپایی ۱۸ موکب پذیرایی از زائران اربعین در عراق خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سردار محمد حسین بابایی در آئین تکریم سرهنگ داجلیری و معارفه سرهنگ عیسی زاده فرماندهان سابق و جدید سپاه ناحیه آمل گفت: مازندران برای اربعین به ازای هر شهرستان یک موکب و در برخی شهرستان‌ها به صورت تجمیعی چند شهرستان به برپایی موکب‌ها برای خدمات دهی به زائران کربلا اقدام می‌کنند.


وی ازهمکاری خوب مردم متدین و دوستداران اهل بیت (ع) و صاحبان صنایع و مسئولان ادارات خدمات رسان قدردانی کرد و افرود: بخشی از امکانات و نیاز‌ها شامل وسایل گرمایشی، سرمایشی، تجهیزات چادر، پتو و دیگراقلام مورد نیاز با مشارکت خوب مردم تامین و در حال انتقال به کشور عراق برای تجهیز موکب می‌باشد.


فرمانده سپاه کربلا مازندران همچنین به جنایت‌های چند هفته اخیر در کشتار وحشیانه مردم مسلمان میانمار اشاره و گفت: کشتار مردم میانمار طرح آمریکا است و سال‌های قبل دستور انتقال مسلمانان از نقاط استراتژیک داده شده بود و آمریکا به دنبال راندن و نسل کشی مسلمانان جهان است.


سردار بابایی از سکوت مجامع جهانی و مدعیان به ظاهرحقوق بشری نسبت به فجایع کشتار مردم بیگناه میانمار به شدت انتقاد کرد و گفت: انتظار هست که فعالان حقوق بشری و آزادخواه جهان که نسبت به کشتار بی رحمانه مرد و زن و سالخوردگان میانماری دغدغه و آزرده خاطر شدند، در برابر سکوت غیرانسانی مدعیان دروغین صلح و امنیت جهانی مقابله کنند.


وی با بیان این نکته که امروز جمع کثیری از مسیحی‌های صهیونیست وجود دارد که در آمریکا ۸۰۰ کانال تلویزیونی و کلیسا دارند، عنوان کرد: امروز متاسفانه باید بگوییم مسلمانان صهیونیست هم وجود دارند آن‌هایی که روزانه چندین تن بمب بر روی مردم یمن می‌ریزند کمتر از صهیونیست‌ها نیستند و فلسفه‌های خود را نیز بافته اند، می‌گویند برای قیام آخر باید مسیحی‌ها و یهودی‌ها بیت المقدس را فتح کرده باشند و از مسلمانان تخلیه شده باشد.


فرمانده سپاه کربلای مازندران به فراگیر شدن اعزام‌های کاروان‌های راهیان نور جوانان و نوجوانان به مناطق جنگی جنوب کشور و الگوگیری آن در کشور‌های اروپایی، گفت: امروز زائرانی از اروپا در راهیان نور حضور دارند، امروز زائران زیادی از امریکا و اروپا با پرواز‌های چارتری علاقمند به شرکت در اربعین حسینی هستند.

 

سردار بابایی با اشاره به اینکه دشمنان جمهوری اسلامی از هر فرصت برای ضربه زدن به آرمان‌های نظام و انقلاب استفاده می‌کنند، افزود: با همراهی و درایت همیشگی مردم و رهبری نظام توطئه‌های دشمنان به خصوص شیطان بزرگ آمریکا در نطفه خفه شده، اما هوشیاری و دقت کامل در عملکرد گفتاری و رفتاری مسئولان نظام در هر رده مسئولیتی می‌تواند دشمن را در دستیابی به خواسته شومش ناکام کند.


در این مراسم سرهنگ بهروز عیسی زاده به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه آمل معرفی و از خدمات حدود دو ساله سرهنگ حکمت داجلیری فرمانده سابق قدردانی شد.


انتهای پیام/ع


برپایی ۱۸ موکب پذیرایی مازندرانی‌ها از زائران اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار