سرهنگ رحمانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

تردد وسایل نقلیه از کرج به مرزن آباد در روز جمعه ممنوع است/ ترافیک پرحجم در آزادراه تهران-کرج

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه تا 2 بامداد روز شنبه از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین محدوده پل استاندارد تا پل فردیس نیمه سنگین و روان گزارش شده است.

وی افزود: همچنین ترافیک در باند جنوبی آزادراه تهران-کرج، محدوده های پل فردیس تا پل کلاک پر حجم است.

سرهنگ رحمانی در خصوص محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور تا روز شنبه گفت: در محور كندوان تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 روز جمعه تا 2 بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: با اعلام مأموران پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 روز جمعه تا 2 بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج يک طرفه خواهد بود.

سرهنگ رحمانی افزود: تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 تا 24 روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 18 تا 24 روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج يک طرفه خواهد بود.

وی ادامه داد: در محور هراز تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 روز جمعه تا یک بامداد روز شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع است و از ساعت 16 روز جمعه تا یک بامداد روز شنبه تردد انواع وسايل نقليه از آب اسک به سمت رودهن يك طرفه خواهدبود.

انتهای پیام/

ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در محور کرج- مرزن آباد در روز جمعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار