۴۱۸ میلیارد و ۷۸۹ میلیون ریال اعتبار برای آب و فاضلاب اختصاص یافت

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی گفت: در سال گذشته ۴۱۸ میلیارد و ۷۸۹ میلیون ریال اعتبار به آب و فاضلاب این استان تخصیص داده شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛، حمید روشن‌روان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی بابیان اینکه بخشی از این اعتبارات به‌منظور آب‌رسانی به مجتمع‌های دارای اولویت اختصاص داده‌شده، گفت : ۱۴۴ میلیارد و ۴۶۸ میلیون ریال برای پروژه‌های صندوق توسعه ملی اختصاص‌یافته است.

روشن‌روان افزود: همچنین ۱۸ میلیارد ۷۵۰ میلیون ریال برای پروژه‌های آب‌رسانی تک روستایی اختصاص‌یافته است که این میزان اعتبار در سال ۹۴، افزون بر ۱۳۸ میلیارد ریال بوده است.

وی گفت: از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی، ۹۱ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال، برای اجرای ۱۷ پروژه آب‌رسانی و دو پروژه تصفیه فاضلاب در سطح روستاهای استان تخصیص‌یافته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بابیان اینکه قانون استفاده متوازن از امکانات کشور برای ارتقاء سطح مناطق کمتر توسعه‌یافته در سال ۹۳ تصویب و به دولت ابلاغ‌شده است، افزود: سهم خراسان شمالی از این منبع مالی در سال مالی ۹۵، ۲۴ میلیارد و ۳۴۹ میلیون ریال بوده است که برای افزایش شاخص بهره‌مندی آب شرب روستای هزینه می‌شود.

گفتنی است: پس از موافقت‌نامه اعتبارات تخصیص داده‌شده، بر اساس صورت‌وضعیت کار پیمانکاران چک‌هایی برای وصول مطالبات صادر می‌شود

انتهای پیام/ط

اختصاص ۱۴۴ میلیارد و ۴۶۸ میلیون ریال اعتبار به پروژه‌های صندوق توسعه ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.