امام جمعه شهر گرگاب:

اطاعت از رهبری، عامل موفقیت ملت ایران است

امام جمعه شهر گرگاب گفت: پیروی از راه بنیان گذار فقید انقلاب اسلامی و اطاعت از منویات مقام معظم رهبری از عوامل مهم پیروزی‌های ملت ایران در مقابل جبهه استکبار بوده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام سید مصطفی عاملی شامگاه چهارشنبه در نخستین کنگره فدائیان انقلاب اسلامی شهر گرگاب، اظهار کرد: پیروی از راه بنیان‌گذار فقید انقلاب اسلامی و اطاعت از منویات مقام معظم رهبری از عوامل مهم پیروزی‌های ملت ایران در مقابل جبهه استکبار بوده است.

وی نقش ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی، رزمندگان دوران دفاع مقدس و مدافع حرم را در پیروزی‌ها و موفقیت‌های کشور کم نظیر دانست و افزود؛ ملت ایران با پشتیبانی از رزمندگان جان برکف خود توانست تجاوز جبهه استکبار را علیه این اب و خاک به شکست کشاند.

امام جمعه شهر گرگاب خاطرنشان کرد: زمانی رزمندگان اسلام برای آزادی کشورمان از خون خود می‌گذشتند و امروز برای سربلندی اسلام و دفاع از حریم اهل بیت(ع) در خارج از مرزهای کشور ایثارگری می‌کنند.

وی در پایان تصریح کرد: آرامش و امنیت کشور به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی است، ملت ایران همواره شاکر خانواده‌های شهدایی هستند که این چنین فرزندان برومندی را تربیت کرده و برای سربلندی کشور تقدیم می‌کنند.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری کنگره فدائیان انقلاب اسلامی شهر گرگاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار