رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد؛

10مهرماه آخرین مهلت ثبت نام برای انتخاب صادرکنندگان نمونه سال95

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: صادر کنندگان برای شرکت در انتخاب صادر کننده تا دهم مهرماه ۹۶ مهلت دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمد رضا علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزدگفت:صادر کنندگان استان یزد برای شرکت در انتخاب صادر کننده برگزیده استانی سال ۹۵ تا دهم مهرماه ۹۶ مهلت دارند با مراجعه به سایت سازمان توسعه تجارت ایران ثبت نام کنند.

علمدار یزدی شناسایی و تقدیر از صادر کنندگان نمونه در بیست و یکمین دوره انتخاب صادر کنندگان نمونه با هدف ﺗﺤﻘﻖ اﻫﺪاف ﺻﺎدراﺗی و قدردانی از فعالان عرصه ﺻﺎدرات ﻛﺎﻻ و ﺧﺪﻣﺎت ﻏﻴﺮﻧﻔتی انجام می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد ادامه داد: صادرکنندگان در صورت تمایل به شرکت در این رقابت استانی می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان توسعه تجارت ایران و سامانه نمونش به آدرس nemoonesh.tpo.ir اقدام به ثبت نام کنند.

محمد رضا علمدار یزدی افزود: داوطلبان پس از مطالعه شرایط ، ضوابط و معیار‌های انتخاب صادر کنندگان نمونه سال می‌توانند به شکل الکترونیکی در سامانه مذکور ثبت نام و کد رهگیری دریافت کنند.

وی اظهار داشت: اخذ کد رهگیری از سامانه نمونش ازسوی متقاضیان الزامی است و دریافت اسناد و مدارک مشارکت کنندگان حقیقی و حقوقی بدون ارائه کد رهگیری امکان پذیر نخواهد نبود.

علمدار یزدی بیان کرد: متقاضیان می‌توانند مدارک و مستندات خود را از ۲۲ شهریور تا ۱5 مهرماه ۹۶ به دبیرخانه کارگروه انتخاب صادر کنندگان برگزیده استانی سال ۹۵ مستقر در حوزه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد ارائه دهند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد تصریح کرد: به اسناد و مدارکی که بعد از زمان تعیین شده، یا به شکل ناقص و قبل از انجام فرایند ثبت نام الکترونیکی به دبیرخانه کارگروه تحویل شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

انتهای پیام/ ی

آخرین مهلت ثبت نام برای انتخاب صادرکنندگان نمونه 10 مهرماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار