رئیس فدراسیون جودو:فضایی امن و آرام در جودو ایجاد شده است

درخشان گفت: سیاست اصلی ما در جودو ایجاد فضای امن و آرام برای کار کردن است که نتیجه آن از بین رفتن حاشیه هاست.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان محمد درخشان رئیس فدراسیون جودو، کوراش و جوجیتسو در گفت و گو با رادیو در پاسخ به این سوال که آیا سازماندهی جودو، کوراش و جوجیتسو از نظر نیروی انسانی و منابع مالی سبب وقفه در ساماندهی جودو می شود یا خیر، عنوان کرد: این تفکر کاملاً صحیح است. زیرا جودو رشته ای است که مقررات و قوانین خاص خود را دارد، رویدادها و فعالیت هایش بسیار گسترده است، در المپیک حضور دارد و وجود رشته های دیگر در کنار آن باعث می شود انرژی سازمان تقسیم شود.


او اضافه کرد: وزارت ورزش اداره کوراش را به ما سپرده است و ما نیز در جهت همکاری با وزارت ورزش این کار را انجام دادیم. پس از درگیری هایی که سال گذشته بین فدراسیون ورزش های رزمی و رشته جوجیتسو ایجاد شد، داورزنی و مجموعه وزارت صلاح دیدند که جوجیتسو را هم به فدراسیون جودو بسپارند تا شرایط آرام شود.

درخشان ادامه داد: اولویت کاری ما تمرکز بر روی جودو است. اما تا زمانی که وزارت ورزش این مأموریت را به ما داده است، سعی می کنیم هم حق جودو خورده نشود و هم این دو رشته را سرو سامان دهیم.

رئیس فدراسیون جودو در پاسخ به این سوال که بیشترین تمرکز شما در جودو بر روی چه مسائلی است، اظهار کرد: سیاست هایی کلی در نظر گرفته شده است که یکی از این سیاست ها ایجاد فضای امن و آرام برای کار کردن است. اکنون نتایج این اتفاق هم در جودو می بینیم و مسائل حاشیه ای که قبلاً ما را اذیت می کرد، دیگر وجود ندارد.

انتهای پیام/

اظهارات درخشان درباره وضعیت جودو 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار