اختصاص 1.5میلیون دلار از محل صندوق توسعه ملی برای اشتغال‌زایی در مناطق روستایی

۱.۵ میلیون دلار از محل صندوق توسعه ملی برای اشتغال‌زایی در مناطق روستایی، عشایری و مرزی اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،داود شایقی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی در اردبیل اظهار داشت: 1.5 میلیون دلار از محل صندوق توسعه ملی برای اشتغال‌زایی در مناطق روستایی، عشایری و مرزی اختصاص یافته است که 50 درصد این اعتبارات بین استان‌ها توزیع می‌شود.

وی افزود: اختصاص اعتبارات در شهرستان‌ها نیز پس از توزیع اعتبارات مشخص می‌شود که در این زمینه مسئولان شهرستانی باید اهتمام و پیگیری‌های ویژه‌ای داشته باشند تا بتوانیم در این زمینه به تمامی اهداف خود در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری در تمامی سطح استان به طور متوازن باشیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل گفت: مناطق عشایری و مرزی نیز از وام 6 درصدی بهره‌مند می‌شوند که سه درصد تسهیلات توسط دولت قابل پرداخت است که تمام این اقدامات برای حمایت از این قشر زحمتکش در دستور کار قرار داده شده است که با پیش‌بینی‌های انجام یافته انتظار می‌رود خروجی‌های مناسبی به دنبال داشته باشد.

شایقی بیان کرد: اشتغال‌زایی و حمایت از تولید مهم‌ترین اولویتی است که باید مورد توجه واقع شود تا بتوانیم برای حل دغدغه بیکاری راهکارهای اساسی ارائه داده و خروجی‌های موفق و مناسبی به دست آوریم که در این زمینه تلاش و همکاری مسئولان امری لازم و ضروری است و باید مورد توجه واقع شود.

وی تصریح کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران به عنوان یک اصل اساسی و مهم در استان مورد توجه واقع شده که در این زمینه تاکنون اقدامات اساسی انجام یافته و توسط بخش خصوصی اشتغال‌زایی مناسبی انجام یافته که نیاز است با برداشتن مانع‌های اداری سرمایه‌گذاری در استان به همین منوال ادامه یابد.

 

انتهای پیام/ع

اختصاص اعتبار برای اشتغال‌زایی در مناطق روستایی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.