مدیر عامل باشگاه والیبال سرمایه:

در لهستان از آبروی والیبال ایران دفاع می کنیم/ کار برای بانک سرمایه سخت شد

سعادتمند در واکنش به قرعه کشی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان گفت:در گروه دشواری قرار گرفته ایم اما از آبروی ایران در لهستان دفاع می کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان احمد سعادتمند مدیر عامل باشگاه والیبال سرمایه در گفت و گو با رادیو درباره قرعه‌کشی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان گفت: در گروه خوبی قرار نگرفته ایم. کار برای تیم ما بسیار سخت است. تیم زاکسای لهستان از سه ملی پوش این کشور، 3 ملی پوش فرانسوی و یک ملی پوش بلژیک بهره می برد. در سال 2016 و 2017 نیز قهرمان لهستان شده است. سادا کروزیرو برزیل و لوبه سیویتانووا ایتالیا نیز از باشگاه های معتبر جهان هستند. تنها تیم های شانگهای چین و پرسونال بولیوار آرژانتین حریفان سرسختی نیستند.


او اضافه کرد: موفقیت های اخیر تیم های ملی والیبال را به بازیکنان، کادر فنی و فدراسیون تبریک می گویم. امیدوارم ما هم نماینده شایسته ای از ایران باشیم، آبروداری کنیم و از اعتبار والیبال ایران دفاع کنیم. البته کار در باشگاه های جهان سخت است چون هر تیم می تواند بهترین های جهان را جمع کند.


سعادتمند ادامه داد: خوشبختانه مربی تیم ما کارخانه، تجربه مربیگری در همه سطوح ملی را دارد و هر جا که حضور داشته موفق ظاهر شده است. تیم خوب بسته شده  و احتمالا یک بازیکن ایرانی و یک بازیکن خارجی برای حضور در رقابت های باشگاه های جهان به ما اضافه می شوند.


مدیر عامل باشگاه والیبال سرمایه درباره حضور این تیم در لیگ برتر والیبال خاطر نشان کرد: روز دوشنبه تمام مدارک تیم به همراه تسویه حساب بازیکنان به هیئت و فدراسیون ارسال شد. ضمن این که 90 میلیون ورودی به لیگ را نیز پرداخت کرده ایم و برای حضور در لیگ نیز آمادگی داریم.

 مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های جهان آذر ماه در لهستان برگزار می شود.

انتهای پیام/

حضور تیم والیبال سرمایه در جام باشگاه ها جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار