بسکتبال دهلران به دلیل مشکلات مالی درآستانه تعطیلی

موسس و رئیس هیات بسکتبال شهرستان دهلران گفت: بسکتبال دهلران درآستانه تعطیلی است.

بسکتبال دهلران به دلیل مشکلات مالی درآستانه تعطیلی

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ بهمن شیخی اعلام کرد: تیم بسکتبال این شهرستان به دلیل مشکلات مالی توان شرکت در مسابقات قهرمانی استان را ندارد.

وی افزود: در سال‌های پیش 230 ورزشکار سازمان یافته در این رشته فعالیت می‌کرد اما به دلیل نبود باشگاه و سانس تمرین در داخل شهر، نبود امکانات و تجهیزات تعداد ورزشکاران این رشته کاهش چشمگیری داشته است.

شیخی اضافه کرد: سالنی که به عنوان خانه بسکتبال در اختیار این هیات قرار گرفته بدون سیستم سرمایشی و وجود تنها یک حلقه بسکتبال و خارج از شهر بودن این مکان، ورزشکاران رغبتی برای طی کردن مسافت در گرمای هوای 50 درجه و حضور در جلسات تمرینی را ندارند.

شیخی گفت: بسکتبال از ورزش‌های مورد علاقه جوانان و مردم شهرستان دهلران به شمار می‌رود و در برخی کوچه‌های این شهرستان شاهد نصب حلقه بسکتبال و بازی علاقمندان به این رشته هستیم،

وی افزود: طی سالیان گذشته چهار بسکتبالیست دهلرانی به تیم ملی دعوت شدند، امیرحسین رضایی‌فر بازیکن شماره 13 کنونی تیم ملی جوانان است و حسینی دیگر ملی پوش تیم ملی و در حال حاضر بازیکن تیم بندر امام بوده از ورزشکاران دهلرانی هستند.

وی گفت: نباید اجازه دهیم به دلیل مشکلات مالی ورزشکاران از فعالیت ورزشی خود باز مانند، محمد سبزی بازیکن اسبق تیم ملی بسکتبال با دارا بودن 21 سال سن در حال حاضر به دلیل مشکلات مالی هیچ فعالیت ورزشی حتی در سطح باشگاهی را ندارد.

شیخی تصریح کرد: طی 15 سال فعالیت ورزشی سابقه مدیریت دبیرستان‌های شهرستان دهلران نیز داشته و تلاش فراوانی جهت شناسایی و جذب استعدادهای بسکتبال در این شهرستان داشته‌ام.

انتهای پیام/اس

بسکتبال دهلران در آستانه تعطیلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.