در نیمه نخست امسال؛

مصرف برق ۷ درصد افزایش یافت

سرپرست وزارت نیرو از توسعه تاسیسات آبشیرین‌کن در نوار ساحلی کشور خبر داد و گفت: در نیمه نخست امسال مصرف برق نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷ درصد افزایش یافت.

مصرف برق ۷ درصد افزایش یافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ستار محمودی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه آبرسانی به نقاط مختلف کشور تلاش‌های خوبی صورت گرفته است و طرح‌های متنوعی را در دست اجرا داریم.

سرپرست وزارت نیرو با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای کاهش مصرف آب در نیمه نخست امسال، ادامه داد: امسال با مشارکت مردم در بیش از ۲۰ شهر مصرف آب کاهش داشته است. طی یک سال گذشته آبرسانی به دو هزار روستا نیز انجام شده است. با مدیریت مصرف آب آشامیدنی، در مجموع مصرف آب آشامیدنی در شهرها و روستاها کاهش یافته است.

محمودی از افزایش ظرفیت آب در شهرها و روستاهای کشور در سال جاری خبر داد و بیان کرد: چهار میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در دولت یازدهم از طرح‌های آبرسانی بهره‌مند شدند.

سرپرست وزارت نیرو با اشاره به اینکه در برخی مناطق کشور شاهد افزایش بیش از ۱۰ درصدی مصرف برق بوده‌ایم، تصریح کرد: در نیمه نخست امسال مصرف برق ۷ درصد افزایش یافت. مصرف آب در نیمه نخست امسال تا چهار درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشت که برخی مواقع شبکه‌های توزیع آب شهری با محدودیت کشش مواجه بودند.

انتهای پیام /پ

مصرف برق ۷ درصد افزایش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.