مدیر حوزه های علمیه خواهران استان بوشهر:

طلاب خواهر در عرصه پژوهش و تحقیق حضوری پررنگ داشته باشند

مدیر حوزه های علمیه خواهران استان بوشهر گفت: طلاب خواهر در عرصه پژوهش و تحقیق حضوری پررنگ داشته باشند.

طلاب خواهر در عرصه پژوهش و تحقیق حضوری پررنگ داشته باشندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی در مراسم افتتاحیه سال تحصیلی ۹، ۶-۹، ۷ حوزه علمیه خواهران ریحانه النبی (س) اهرم در خصوص فعالیت‌های خواهران طلبه گفت: حضور خواهران در این مدرسه اگر چه تبلیغ هم نباشد خواه نا خواه تاثیرات خود را بر شهرستان خواهد گذاشت، مدرسه باید رنگ و بوی پژوهشی به خود بگیرد و طلاب خواهر در عرصه پژوهش و تحقیق حضوری پررنگ داشته باشند. علم نوری است که خداوند در قلب منتخب خودش قرار می‌دهد که ظرفیت آن را داشته باشد و علم اسراری است از اسرار خداوند و باطنی است که خداوند در قلوب قرار می‌دهد.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان بوشهر به ارزش فراگیری علم در احادیث اسلام اشاره کرد و تصریح کرد: کسی که در راه کسب علم قدم بر می‌دارد فی سبیل الله است و آنقدر مقام و ارزش علم اموزی بلند است که پرندگان آسمان و ماهیان دریا برای او استغفار می‌کنند. علم اگر ریشه اش در ولایت ائمه اطهار باشد دارای نور است درغیر این صورت بی ارزش است و اگر در برنامه‌های حوزه، حرکات مطابق با ولایت فقیه نباشد از اصل و ریشه خود فاصله خواهد گرفت.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان بوشهر افزود: حوزه علمیه باید طلابی ولایت پذیر و وامدار امامت و در مسیر خون شهدا تربیت کند.

انتهای پیام /پ

طلاب خواهر در عرصه پژوهش و تحقیق حضوری پررنگ داشته باشند

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.