فرمانده سپاه عسلویه:

۸۶ برنامه هفته دفاع مقدس در شهرستان عسلویه برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه سپاه خاتم الانبیاء شهرستان عسلویه از برگزاری ۸۶ برنامه هفته دفاع مقدس در شهرستان عسلویه خبر داد.

۸۶ برنامه هفته دفاع مقدس در شهرستان عسلویه برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ مهدی حسن‌زاده صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان عسلویه اظهار داشت: ۸۶ برنامه در ایام هفته دفاع مقدس در شهرستان عسلویه برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه عسلویه با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، این هفته را یادآور رشادت‌ها و حماسه‌سازی‌های مردان و زنان معتقد به رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست که با ایثار و اهداء جان خویش سنگ بنای انقلاب اسلامی را مستحکم ساختند. هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است.

سرهنگ حسن زاده با تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس، محوری‌ترین برنامه‌های سپاه در این هفته را دیدار با خانواده‌های شهدا و غبارروبی گلزارشهداء و برپایی نمایشگاه معراج الشهداء بیان کرد.

وی از برگزاری دیدار با ائمه اهل تسنن و اعلام همبستگی و وحدت اسلامی خبر داد و اضافه کرد: برگزاری نشست‌های روشنگری و نشست‌های سیاسی و همچنین محافل خاطره گویی رزمندگان از دیگر برنامه‌های است. همایش نقش اقتصاد مقاومتی و خودباوری در تولید با نگاه به مدیریت جهادی و انقلابی نیز در این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام /پ

۸۶ برنامه هفته دفاع مقدس در شهرستان عسلویه برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.