جلالی: هر وقت پرسپولیس را بردم متهم به ضد فوتبال شدم/ با روش های خودم بازیکنان بزرگ را مدیریت می کنم

سرمربی تیم فوتبال پیکان: پس از بازی با پرسپولیس سعی کردم اثرات مثبت و منفی پیروزی مقابل این تیم را از پیکان‌ دور کنم

به گزارش  خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مجید جلالی در نشست خبری قبل از دیدار پیکان و نفت طلائیه گفت: سعی کردیم اثرات مثبت دیدار با پرسپولیس را تقویت  و بخش منفی این پیروزی را هم کمرنگ کنیم. در کل قصد داریم در بازی فردا عملکرد بهتری نسبت به دیدار با پرسپولیس داشته باشیم.

او در مورد جذب بازیکنان آفریقایی از سوی تیم پیکان اظهار کرد: یک بازیکن سنگالی و ۲ نیجریه ای با کیفیت جذب کرده ایم. آنها در تیم ملی امید کشورشان بازی کرده اند و با قیمتی معقول به پیکان آمدند. ۲ بازیکن آفریقایی ما از منشا هم قیمت کمتری دارند.

جلالی درمورد اعتقاد هواداران پرسپولیس به ضد فوتبال بازی کردن پیکان مقابل این تیم بیان کرد:نمی دانم چرا دفاع کردن برای ما بد است. چنین موضوعی را نمی پذیرم که مقابل پرسولیس دفاع کردیم. هواداران متعصب حریف این حرف را میزنند که بازی را منصفانه نگاه نکردند. در ۱۵ دقیقه پایانی بازی مجبور شدیم دفاعی تر بازی کنیم اما در طول بازی خوب و منطقی بازی کردیم.

او ادامه داد: نخستین بردم مقابل پرسپولیس را آبان ۷۰ که سرمربی وحدت بودم به دست آوردم. از آن زمان ۹ بار پرسپولیس را بردم اما هروقت این کار را انجام دادم متهم به ضد فوتبال شدم و هوادران اعتقاد دارند پرسپولیس هم بد بازی کرده که باخته است. گله ای ندارم چراکه با این فضا خو گرفته ام. البته باید بضاعت پیکان را هم ببینید. با پرسپولیسی بازی داشتیم که در بالاترین سطح آسیا است و نیمکت قدرتمندی دارد. با این وضعیت می تواند هر بازی ای را دگرگون کند. توانستیم آن روز خوب بازی کنیم و خوشحالیم که بردیم.

جلالی درباره بازگشت امیرحسین صادقی به تمرینات پیکان گفت: صادقی پس از دیدار با پرسپولیس به تمرینات پیکان بازگشت.

او درباره احتمال برخورد با بختیار رحمانی تصریح کرد: برخی مسائل در یک لحظه اتفاق می افتد چراکه در تمام دنیا هیچ بازیکنی دوست ندارد تعویض شود. بختیار از من عذرخواهی کرد. به او گفتم چرا به رختکن رفتی و اعلام کرد خسته بودم. من هم گفتم باید اجازه می گرفتی که قبول کرد. با روش های خودم بازیکنان را مدیریت می کنم و با توجه به اینکه با بازیکنان بزرگ زیادی کار کرده ام، فکر می کنم روش های بدی هم نیست.

سرمربی پیکان درمورد دروازه بان اصلی تیمش در بازی با نفت طلائیه بیان کرد: انتخاب ما برای بازی با پرسپولیس و البته دیدار فردا مقابل نفت پیام نیازمند بود. آسیب دیدگی جزئی رحمان احمدی هم بر طرف شد.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی پیکان پیش از دیدار با نفت طلاییه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۳۰ شهريور ۱۳۹۶
متاسفم
آخرین اخبار