محدودیت های ترافیکی در مراسم رژه نیروهای مصلح استان زنجان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: با فرارسیدن 31شهریور و هفته دفاع مقدس محدودیت‌های ترافیکی در شهر زنجان اعمال می‌شود.

محدودیت های ترافیکی در مراسم رژه نیروهای مصلح استان زنجان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان زنجان؛ گفت: با فرا رسیدن  31 شهریور و هفته دفاع‌مقدس و به منظور برگزاری باشکوه رژه نیروهای مسلح در زنجان، محدودیت‌های ترافیکی در این روز اعمال می‌گردد.

 

سرهنگ آفریدون افزود: 31 شهریور، مراسم رژه باشکوه یگان‌های پیاده‌رو و موتوری نیروهای مسلح در مرکز استان برگزار می‌گردد، بدین منظور محدودیت ترافیکی در حد فاصل تقاطع تربیت تا میدان روزبه از ساعت 7 صبح اجرا می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه کسانی که می‌خواهند در این مسیر تردد کنند، می‌توانند از مسیرهای جانبی میدان سرباز گمنام تا تقاطع شهید چمران، از میدان سپاه و روگذر کوی فرهنگ استفاده کنند، افزود: از همه شهروندان تقاضا داریم نهایت همکاری را برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم با مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی داشته باشند.

 

سرهنگ آفریدون با اشاره به اینکه از توقف هرگونه وسیله نقلیه در محورهای اعلام شده خودداری خواهد شد،گفت: خودروهایی که در این مسیر توقف کنند با جرثقیل به پارکینگ منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/ر

 

محدوده ترافیکی رژه نیروهای مسلح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.