امام جمعه نیر؛

هفته دفاع مقدس نشات گرفته از سیره ائمه اطهار است

امام جمعه شهرستان نیر گفت: هفته دفاع مقدس نشات گرفته از راه، روش و سیره ائمه اطهار بخصوص امام حسین(ع) است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت الاسلام میکائیل مقدسی امام جمعه شهرستان نیر افزود: در آن زمان صدام و استکباران دنیا فکر می کردند که انقلاب اسلامی نوپاست و بزودی می توانند تصرف کنند که با این خیال خام به اهداف شومشان دست نیافتند و جنگ تحمیلی با محوریت امام راحل و انسجام تمام نیروها و مردم با پیروزی به پایان رسید.

وی با اشاره به این مطلب که جبهه مکتب ولایتمداری بود گفت: جبهه مکتب عشق، اخلاص، دینداری، صداقت و ولایتمداری بود که اکنون باید این فرهنگ الهی به نسل امروز یعنی جوانان میهنمان رسوخ پیدا کند و با آرمان های رزمندگان اسلام بیشتر آشنا شوند.

امام جمعه نیر به آغاز ماه محرم و اهمیت شعار دینی که توسط مداحان دراین ماه قرائت می شود اشاره کرد و گفت: همزمان با ماه محرم هفته دفاع مقدس قرار گرفته که مداحان می توانند از رشادت ها و دلیری های رزمندگان اسلام در طول جنگ تحمیلی در شعار خود جای دهند و استفاده نمایند.

حجت الاسلام مقدسی درادامه به ویژگی های رزمندگان اسلام  اشاره کرد و گفت: رزمندگان اسلام بی اعتنا به مال و جاه و مقام دنیا بوده و با داشتن شجاعت به ما درس آزادمردی و دفاع از میهن را آموختند.

وی به تقویت پایگاه های بسیج اشاره کرد و افزود: درمقابل هجمه های سنگین فرهنگی دشمنان باید پایگاه های بسیج فعال تر شده و افکار و روحیه رزمندگان جنگ تحمیلی را دربین جوانان ترویج داد تا از اهداف شوم دشمنان، جوانانمان در امان باشند.

 

انتهای پیام/ح

تقویت پایگاه های بسیج در شهرستان نیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.