شهدا الگوی واقعی استقامت و صبوری

شهدا الگوی واقعی استقامت و صبوری هستند که با ایثار و فداکاری‌های در راه اعتلای امنیت کشور تا پای جان خود ایستادگی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، فرمانده انتظامی مازندران در دیدار با خانواده‌های شهید سیدرضا نیاستی و جانباز فرج الله نیاستی در شهرستان رامسر، گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران سرمایه‌های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که با ایستادگی در برابر دشمن، باعث عظمت و سربلندی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند.


سردارسیدمحمود میرفیضی افزود: شهدا افرادی سعادتمند در دنیا و آخرتند که وجود و بندگی آنان فقط برای رضای خداوند متعال بوده است.


فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: شهدا الگوی واقعی استقامت و صبوری هستند که با ایثار و فداکاری‌های مثال زدنی شجاعانه در راه اعتلای امنیت و آرامش کشور و مردم تا پای جان خود ایستادگی کردند.


سردار میرفیضی افزود: خانواده‌های شهدا وایثارگران سرمایه‌های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که با ایستادگی، صبر ومقاومت در برابر دشمنان، باعث عظمت و سربلندی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.


فرمانده انتظامی مازندران ادامه داد: ارج نهادن و پاسداشت حماسه آفرینی‌های شهدای تاریخ ساز کشورمان و دیدار با خانواده‌های این عزیزان، وظیفه و مسئولیت تک تک افراد جامعه به خصوص مسئولان است.


میر فیضی همچنین با جانباز ۳۶ درصد ناجا فرج الله نیاستی نیز دیدار کرد و در این دیدار، گفت: امنیت، عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ناشی از تفکر انقلابی امام (ره) و خون شهدا است و رزمندگان و جانبازان انقلاب اسلامی در این راه با از خودگذشتگی و جانفشانی امنیت و آرامش را برای جامعه به یادگار گذاشتند.


فرمانده انتظامی مازندران افزود: نیروی انتظامی به دلیل مسئولیت بزرگ حفظ نظم و امنیت در کشور و خدمت بی منت و صادقانه به مردم، از منویات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری تبعیت کرده و راه شهدا را ادامه می‌دهد.


سردار میر فیضی گفت: نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت کشور و جامعه، احقاق حقوق مردم ودفاع از مظلوم تا پای جان ایستاده است و هرگز از مسیری که در آن قرار گرفته عقب نشینی نخواهد کرد.


انتهای پیام/ع


شهدا الگوی واقعی استقامت در کشور هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.