پورکاظمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نتایج آزمون کارشناسی ارشد پزشکی‌ اعلام شد

رئیس سنجش پزشکی گفت: نتایج آزمون کارشناسى ارشد پزشکى روى سایت این سازمان به نشانى www.sanjeshp.ir قرار گرفت.

نتایج کارشناسی ارشد پزشکی‌اعلام شدمحمدحسین پور‌کاظمی رئیس سنجش پزشکی در گفت‌ و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با اشاره به اعلام نتایج کارشناسی ارشد علوم پزشکی‌ گفت: نتايج اين آزمون بر روى سايت سنجش پزشكى به نشانى www.sanjeshp.ir قرار گرفت و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.

وی با بيان اينكه حدود هفت هزار نفر در اين آزمون پذيرش شده اند، افزود: به طور دقيق بالغ بر ٦ هزار و ٧٠٠ نفر با احتساب سهميه ايثارگران و استعدادهاى درخشان در كارشناسى ارشد پزشكى قبول شده اند.

پوركاظمى عنوان كرد: مصوبه سهمیه ایثارگران در این آزمون اعمال شد و ۳۰ درصد ظرفیت به این افراد اختصاص داشت اما فقط حدود ۱۵ درصد این سهمیه تکمیل شد و ١٥ درصد مابقى حد نصاب را نیاوردند و نزدیک به یک هزار و ۲۰۰ نفر از سهمیه ایثارگران پذيرش شدند.

رئيس سنجش پزشكى تصريح كرد: بیش از پنج هزار و ۸۰۰ نفر در سهمیه آزاد قبول شدند و حدود ۳۰۰ نفر از قبولى ها نیز جزو استعداد درخشان بدون آزمون هستند که به زودی نتایج آن اعلام می شود.

پوركاظمى درباره ثبت پذيرفته شدگان آزمون كارشناسى ارشد پزشكى عنوان كرد: ثبت نام پذيرفته شدگان در اين آزمون از هفته آينده آغاز مى شود و داوطلبان براى اطلاع از روز ثبت نام بايد به سايت دانشگاه پذيرفته شده مراجعه كنند .

گفتنى است؛ آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۹۶ روزهای ۲۲ و ۲۳ تیرماه در چهارنوبت صبح و عصر در ۳۲ حوزه امتحانی برگزار شد و از نزدیک ۸۰ هزار داوطلب ثبت نام کننده حدود ۵۷ هزار نفر در جلسه آزمون حاضر بودند.

انتهای پیام/

اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد پزشکی‌

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۳۱ شهريور ۱۳۹۶
ارشد پزشكي نه ارشد گروه پزشكي