استاندار سمنان:

سخنان ترامپ بوی خون‌ریزی می‌دهد

استاندار سمنان گفت : سخنان ترامپ رئیس جمهور آمریکا بوی خون‌ریزی و جنگ‌طلبی می‌دهد و درعین‌حال سخنان او هیچ اساس و منطقی ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمدرضا خباز استاندار سمنان با اشاره به سخنان اخیر ترامپ در مجمع سازمان بین‌المللی گفت : در تمام مدت مسئولیتی خود و در فضای سیاسی تاکنون سخنانی به این حد گزاف و بیهوده نشنیده بودم و این سخنان موجبات خنده بسیاری را فراهم می‌کند.

 

وی با تأکید بر اینکه این سخنان کاملاً وقیحانه و پست بود اذعان کرد: مطالبی که ترامپ در سخنان خود عنوان کرد بر فرومایگی او بیش‌ازپیش می‌افزاید.

 

استاندار سمنان تصریح کرد: شنیده شدن این سخنان از شخصیت و مقامی که ادعاهای بسیار بلندی دارد دید عموم مردم را نسبت به دولت آمریکا تغییر می‌دهد.

 

وی افزود: آمریکایی‌ها روزی مدعی ایجاد نظم نوین جهانی بودند و این ادعاها باوجود سخنان احمقانه رئیس‌جمهور این کشور محقق نمی‌شود.

 

خباز با تأکید بر اینکه 34 مسئول کشوری در دنیا نسبت به این سخنان موضع‌گیری کردند اعلام کرد: اسرائیل تنها کشوری بود که از این سخنان حمایت و تأیید کرد و این مسئله تنها باهدف منافع این کشور انجام‌شده است.

 

وی تصریح کرد: سخنان ترامپ بوی خون‌ریزی و جنگ‌طلبی می‌دهد و درعین‌حال سخنان او هیچ اساس و منطقی ندارد.

 

استاندار سمنان تأکید کرد: مردم آمریکا و سران آمریکا باید به مدیریت غیرمنطقی و جنگ طلبانه این شخصیت منفور خاتمه دهند و چنین موجودی برای دنیا نیز آثار منفی خواهد داشت.


انتهای پیام / ه


سخنان رئیس جمهور آمریکا بوی خون و نا امنی می دهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار