احداث نخستین پارک ورزشی در اندیمشک

رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک از احداث نخستین پارک ورزشی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کیومرث آریا متین، رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک در بازدید از پارک ورزشی شهدای چهارم آذر گفت: ایجاد پارک ورزشی در اندیمشک با پیگیری‌های نماینده مردم اندیمشک طراحی و با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال در حال اجرا می باشد.

وی بیان داشت: چهارم آذر سال ۶۵ روز سرور، ایثار، مقاومت مردان و زنان سنگربان کرخه و دز است، برای پاسداشت یاد و خاطره شهدای بزرگوار اندیمشک نخستین پارک ورزشی این شهرستان به نام شهدای چهارم آذر نام‌ گذاری خواهد شد.

آریا متین هدف از احداث این پارک را حمایت از ورزش همگانی عنوان و تصریح کرد: سرانه ورزشی در اندیمشک پس از تکمیل طرح‌های نیمه ‌تمام و اجرای پروژه‌های ورزشی طراحی‌شده سرانه ورزشی شهرستان به یک متر خواهد رسید که خود یک انقلاب در حوزه ورزشی اندیمشک است.

رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک پارک ورزشی شهدای چهارم آذر اندیمشک را یک طرح ماندگار و بی‌بدیل معرفی کرد و اذعان داشت: پارک ورزشی شهدای چهارم آذر اندیمشک در زمینی به مساحت ۶ هکتار با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال در کوی شهدای منطقه ساختمان اندیمشک احداث می‌شود.

کیومرث آریا متین با بیان اینکه سالن ۲ هزار و ۵۰۰ نفری نیمه‌ تمام اندیمشک اصلاح و تکمیل می‌شود گفت: کار مطالعاتی در جهت اصلاح و تکمیل سالن چند منظوره ۲ هزار و ۵۰۰ نفره اندیمشک انجام و بزودی شاهد تکمیل سالن ورزشی در شهرستان هستیم.

انتهای پیام/گ

نخستین پارک ورزشی در اندیمشک ساخته می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.