مستمری مددجویان بهزیستی ۳.۴ برابر افزایش یافت

رئیس سازمان بهزیستی با اشاره به افزایش مستمری مددجویان بهزیستی گفت: مستمری مددجویان بهزیستی هر سال افزایش می‌یابد که در نیمه نخست امسال نسبت به سال قبل از رشد ۳.۴ برابری روبه‌رو بوده است

مستمری مددجویان بهزیستی ۳.۴ برابر افزایش یافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، انوشیروان محسنی بندپی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیران کل بهزیستی استان بوشهر با اشاره به اینکه پیشگیری از معلولیت‌ها از برنامه‌های مهم سازمان بهزیستی است اظهار داشت: بر اساس برنامه ششم توسعه، اجرای طرح‌های پیشگیری در بخش‌های سوء مصرف مواد مخدر، آسیب‌های اجتماعی، طلاق و معلولیت‌ها در اولویت برنامه‌های سازمان بهزیستی قرار دارد.

وی با تاکید بر توجه به آموزش‌‌ها برای جلوگیری از بروز آسیب‌ها افزود: آموزش‌هایی از قبیل فرزندپروری، جلوگیری از طلاق، افزایش مهارت‌های زندگی و توانمندسازی مددجویان از دیگر اولویت‌های سازمان بهزیستی است.

رئیس سازمان بهزیستی با اشاره به راه‌اندازی اورژانس اجتماعی بیان کرد: همزمان 150 اورژانس اجتماعی در سراسر کشور به منظور انجام کار تخصصی در مواجهه با آسیب‌های اجتماعی و کمک به افرادی که در معرض این آسیب ها قرار دارند، راه‌اندازی شد.

محسنی بندپی با تاکید بر توجه به معیشت مددجویان زیرپوشش بهزیستی خاطر نشان کرد: در راستای بهبود وضعیت معیشتی مددجویان بهزیستی بر‌اساس تدابیر رئیس جمهور مستمری این افراد افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به افزایش بیش از 3 برابری مستمری مددجویان بهزیستی تصریح کرد: مستمری مددجویان بهزیستی هر سال افزایش می‌یابد که در نیمه نخست امسال نسبت به سال قبل از رشد 3.4 برابری روبه‌رو بوده است.

رئیس سازمان بهزیستی در این آیین با معرفی علی پولادی‌ریشهری به عنوان مدیرکل بهزیستی استان بوشهر از خدمات 20 ماهه خدیجه پوربهی در پست مدیرکلی بهزیستی این استان قدردانی کرد.

انتهای پیام /پ

رقابت در صدر جدول را دوست داریم اما هدف‌مان ماندن در لیگ برتر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.