فرمانده مقاومت بسیج سپاه جهرم خبر داد؛

برگزاری ۱۰۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در جهرم

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ۱۰۰ برنامه ویژه و متنوع در نقاط مختلف شهرستان جهرم برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده مقاومت بسیج سپاه جهرم در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس گفت: مسابقه کتابخوانی، برگزاری شب شعر و خاطره با موضوع دفاع مقدس، برپایی یادواره شهدا، نمایشگاه کتاب دفاع مقدس، برگزاری نشست‌های بصیرتی و اعزام گروه خدمات درمانی به مناطق محروم از جمله این برنامه هاست.

وی افزود: با توجه به اینکه آغاز هفته دفاع مقدس مقارن با شروع ماه محرم است، اجتماع بزرگ عاشوراییان و برپایی آیین‌های تعزیه از دیگر برنامه‌هایی است که در طول هفته یاد شده برگزار خواهد شد.

توکل، با تاکید بر ارج نهادن به ارزش‌های ۸ سال دفاع مقدس، ادامه داد: دشمن در قالب جنگ نرم این ارزش‌ها را نشانه رفته و این وظیفه همگان است که با حراست از این ارزش‌ها دشمن را در دستیابی به اهدافش ناکام گذارند و از سوی دیگر فرهنگ انقلاب را به نسل‌های آینده انتقال دهند.

وی، از شهدا به عنوان چراغ راه صراط مستقیم یاد کرد و اظهار داشت: در مقطعی ما حتی در تهیه سیم خاردار دچار مشکل بودیم، اما اکنون به همت متخصصان کشور موشک‌های پیشرفته ساخته می‌شود و این‌ها به برکت خون شهدا و فداکاری‌های رزمندگان اسلام حاصل شده است.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
انتهای پیام/ر

برپایی یادواره شهدا در جهرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.