پیام تبریک استاندار سیستان و بلوچستان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی سالروز آغاز هفته دفاع مقدس در مقابل استکبار جهانی و قدرتهای سلطه گر را گرامی داشت.

پیام تبریک استاندار سیستان و بلوچستان به مناسبت  آغاز هفته دفاع مقدس به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان در این پیام آورده است: سی و یکم شهریور به عنوان سالروز آغاز هشت سال دفاع مشروع امت سلحشور ایران، یادآور حماسه ایستادگی و مقاومت در مقابل استکبار جهانی و قدرت های سلطه گر تا بن دندان مسلح برای حراست از مرزهای عزت و شرف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

این پیام می افزاید: بی شک این حماسه ملت سلحشور در مقابل تجاوز وحشیانه دشمن و همه زورگویان جهان که توانست همه معادلات جهانی معمول در عرصه سیاسی، نظامی، اجتماعی و فرهنگی را برهم زند، نشانه ای از اثبات توانمندی‌های انقلاب و کشور به جهانیان بود.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: این غرور ملی و حماسه آفرینی تا همیشه در تاریخ باقی است و نه تنها ایرانیان بلکه همه ملت های آزاده جهان به آن افتخار می کنند.

در این پیام آمده است: دفاع مقدس، تبلور ایثار ، اراده ، وحدت و سربلندی ملت مومن و انقلابی ایران در حفظ اقتدار ، آرمان‌ها و فرهنگ والای انقلابی است.

این پیام ادامه می دهد: تلاش برای بیان رشادت‌ها و حماسه‌های روزهای دفاع مقدس رسالت خطیری است که همگان باید با بهره گیری از حقیقت ناب و گنجینه ارزشمند این حماسه برای امتداد و تقویت آن نسبت به انتقال مفاهیم ایثار و استقامت به نسل های جوان امروز و فردای ایران اسلامی تلاش کنند.

در این پیام آمده است: تقارن این هفته در سالی که به نام « اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نامگذاری شده با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و آغاز سال تحصیلی جدید نیکوست تا تمامی دانشجویان و دانش آموزان که آینده سازان اصلی جامعه هستند بتوانند با تأسی از مکتب پرافتخار عاشورا و ابتکار و خلاقیت های علمی جدید, دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مایوس کنند.

پیام استاندار سیستان و بلوچستان می افزاید: اینک در آغاز سالروز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس به احترام دلاورمردان هشت سال ایثار و استقامت بر پا ایستاده و سرتعظیم فرود می آوریم.

هاشمی یادآور شد: اینجانب فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که همانا یادآور شجاعت و حماسه آفرینی های ارتش غیور، سپاه سلحشور، بسیج مخلص، نیروهای انتظامی و سایر مدافعان دلیر میهن اسلامی در جنگ تحمیلی هشت ساله است را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و همه دلیرمردان عرصه ایثار و مقاومت و مردم سیستان وبلوچستان تبریک و تهنیت عرض کرده و از خداوند متعال توفیق خدمتگزاری و ادامه راه شهیدان را برای همگان مسئلت دارم.

انتهای پیام /ع

پیام تبریک استاندار به مناسبت  آغازهفته دفاع مقدس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار