مهاباد؛

بررسی مشکلات مرزنشینان آذربایجان غربی

مسئول امور بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی : مشکلات کولبران چهار استان مرزی شامل آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه و سیستان و بلوچستان بررسی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، حسین محمدجانی اظهار کرد: اخیرا جلسه ای به منظور بررسی مشکلات کولبران چهار استان مرزی شامل آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه و سیستان و بلوچستان در تهران برگزار شد و نادر صفرزاده به عنوان معاون و نماینده استانداری و بنده به عنوان نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت در آن حضور یافتم.بررسی مشکلات مرزنشینان آذربایجان غربی

وی افزود: موضوع جلسه ماده 9 آیین نامه ساماندهی مبادله در بازارچه های غیررسمی و فهرست کالاهای قابل ورود توسط مرزنشینان مشمول آیین نامه ساماندهی مبادله در بازارچه های غیررسمی موقت مرزی بود.

مسئول امور بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در این رابطه مقرر شد که کالاهای قابل ورود توسط مرزنشینان در محل سکونت با فاصله 20 کیلومتر در مرزهای این استان ها باشد و در این رابطه نیز بحث و تبادل نظر شده و موافقت حاصل شد.

وی بیان کرد: بنابراین در این جلسه مقرر شد در جلسه آینده که در استان کرمانشاه برگزار می شود، با بررسی کارشناسان، لیست نهایی کالاهای قابل ورود مشخص شود.
انتهای پیام/ع

بررسی مشکلات کولبران استان‌های مرزی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.