سروری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ماشین‌های شورای چهارم فرسوده نبودند تا نیاز به تعویض داشته باشند

عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران گفت: ماشین‌هایی که اعضای شورای چهارم استفاده می‌کردند مدل 92 بودند و قابل استفاده هستند.

ماشین های شورای چهارم فرسوده نبودند تا نیاز به تعویض داشته باشندپرویز سروری عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه برخی اعضای شورای شهر پنجم دلیل خرید خودروهای جدید را فرسوده بودن خودروهای قبلی اعلام کرده‌اند، اظهار کرد: خودروهای پژو 405 که اعضای قبلی شورای شهر تهران استفاده می‌کردند، مدل سال 92 است.

وی ادامه داد: در همان سالی که این خودروها خریداری شد بنده کتبا با این خرید مخالفت کردم و گفتم چون از خودروها استفاده شخصی هم می شود، بهتر است به صورت وام به اعضای شورا واگذار شود تا خود آنان هزینه‌اش را بپردازند.

 سروری بیان کرد: بنده ماشینی را که خودم استفاده می‌کردم از شورا خریدم و تمامی هزینه‌هایش را پرداخت کردم.

عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: همین ماشینی که بنده از شورا خریدم بسیار سرحال است و مشکلی ندارد تا تعویض شود، بنابراین تمامی آن خودروهای قبلی قابل استفاده هستند.

انتهای پیام/

خرید خودروهای جدید در شورای شهر تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۳۱ شهريور ۱۳۹۶
من یک معلم هستم ماشین پراید مدل 84 دارم و سر کارم با جاده خاکی روستا است وهنوز هم داره کار میکنه تعجب میکنم ماشینی با اون مدلها در شورای شهر چهار ساله مستهلک بشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۳۱ شهريور ۱۳۹۶
چرا باید این ماشین ها فرسوده باشند مگه خاکبرداری شده با اونها یا مسافر کشی شده؟
آخرین اخبار