فرمانده نیروی انتظامی پلدختر :

دستگیری جوان مشکوک در ترمینال مسافربری پلدختر

فرمانده انتظامی پلدختر از دستگیری یک جوان مشکوک در ترمینال مسافربری این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  سرهنگ عبدالوند با اشاره به دستگیری یک جوان مشکوک در شهرستان پلدختر اظهار داشت: از این جوان مشکوک یک قبضه سلاح کمری، یک عدد نقاب و تعدادی کارت شناسایی جعلی کشف شد.

وی گفت: در قالب اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی ماموران نیروی انتظامی پلدختر حین کنترل پایانه مسافربری به یک نفر که دو عدد ساک دستی همراه داشت مظنون شدند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه فرد دستگیر شده غیر بومی است، احتمالا به قصد سرقت یا کلاهبرداری این وسایل را حمل می کرده که قبل از هر اقدامی توسط پلیس دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ عبدالوند افزایش رضایتمندی مردم را از اهداف مهم پلیس دانست و افزود: طرح ارتقای امنیت اجتماعی به صورت فصلی و مقطعی نیست و با جدیت به منظور افزایش رضایتمندی مردم ادامه پیدا خواهد کرد.

وی همکاری مردم با پلیس را بسیار مهم عنوان کرد و ادامه داد: تعامل و همکاری ویژه مردم با پلیس، می تواند میزان موفقیت در رسیدن به اهداف طرح ارتقاءامنین اجتماعی را افزایش دهد.

فرمانده نیروی  انتظامی پلدختر گفت: پلیس ١١٠ به عنوان پل ارتباطی اماده دریافت پیشنهادات و انتقادات است و امیدواریم در سایه تعامل و همکاری مردم به اهداف تعیین شده در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی برسیم.

انتهای پیام/ د

جوان مشکوک در ترمینال مسافربری پلدختر دستگیر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار