برگزاری دوره آموزشی "کایزن"

مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه از برگزاری دوره آموزشی کایزن در این اداره کل خبر داد.

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  و به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، امیرحسین فدائی با اعلام این خبر اظهار داشت: کایزن به معنای بهبود مستمری است که تمامی افراد یعنی مدیران، کارکنان و کارگران را در بر می گیرد.

وی افزود: کایزن بر این اصل استوار است که شیوه زندگی انسان شامل زندگی شغلی، زندگی اجتماعی و زندگی خانوادگی بایدبه طور  پیوسته و مداوم بهبود یابد؛ فرهنگ کایزن و  تعامل آن در بین لایه ها و سازمانهای مختلف اجتماعی در کشور  باعث می شود تا کارخانه به دانشگاه تبدیل شود و دانشگاه به کارخانه، کارگر(کارمند) از مدیر بیاموزد و مدیر از ایده های کارگر(کارمند) بهره مند گردد.

مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: پیام استراتژی کایزن در این جمله است که حتی یک روز را نباید بدون ایجاد نوعی بهبود در یکی از بخشهای سازمان یا شرکت سپری نمود.

فدائی شناسایی و حذف تمام فعاليت هاي هزينه زا و فاقد ارزش توليد  و یا تلفیق فعالیت های موازی و افزودن آن دسته از فعاليت هايي كه براي تكميل و بهبود سطح كيفي خدمات لازمند را از اقدامات تحقق کایزن برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: در مدل مدیریتی کایزن هر چه به سطوح پايين تر مي آييم از وظايف ايجاد بهبود كاسته و به وظايف حفظ و نگهداري بهبود افزوده مي شود، مديران سطوح بالاتر سازمان بايد همواره بخش اعظم وقت خود را صرف بهبود سازمان نمايند و امور جاري را كه جنبه نگهداري دارند به سطوح پايين تر واگذار كنند  و كاركنان يك سازمان همواره بايد به فكر بهبود و حفظ دستاوردهاي بهبود در سازمان خود باشند .

به گفته این مقام مسئول، دوره مذکور از دوره های مصوب سازمان دامپزشکی و برگزار کننده آن واحد آموزش و همچنین مدرس این دوره نیز کارشناس ارشد مدیریت منابع انسانی نادر طهماسبی از کارکنان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه بود.

 

 

انتهای پیام/پ

دوره آموزشی در دامپزشکی استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار