رهبر کره شمالی؛

سخنان ترامپ در سازمان ملل اعلان جنگ علیه پیونگ‌یانگ است

کیم جونگ-اون سخنرانی ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل متحد را اعلان جنگ علیه کره شمالی توصیف کرد.

سخنان ترامپ در سازمان ملل اعلان جنگ علیه پیونگیانگ استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از خبرگزاری ایتارتاس، کیم جونگ-اون، رهبر کره شمالی، سخنرانی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در مجمع عمومی سازمان ملل متحد را اعلان جنگ علیه پیونگ‌یانگ توصیف کرد. او وعده داد اقدامات جدی را در پاسخ به اظهارات اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اتخاذ خواهد کرد.

دونالد ترامپ سه شنبه در سخنرانی خود در هفتاد و دومین نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: «آمریکا صبر و توان زیادی دارد؛ اما اگر مجبور به دفاع از خود یا متحدانش شود، ما هیچ چاره ای جز نابودی کامل کره شمالی نخواهیم داشت».

کیم جونگ-اون با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل گفت او به جای بیان اظهارات متقاعد کننده ای که بتواند برای کاهش تنش‌ها مفید باشد، حرف های بی معنی و بی سابقه ای را مطرح کرد که قبلا هرگز از روسای جمهور پیشین این کشور شنیده نشده است.

کیم جونگ-اون گفت: اکنون که ترامپ مقابل چشمان جهانیان به من و کشورم اهانت و شدیدترین اعلان جنگ در تاریخ را مطرح کرد و گفت کره شمالی را نابود خواهد کرد، ما نیز با جدیت بالاترین سطح اقدامات متقابل سخت گیرانه در تاریخ را در نظر خواهیم گرفت.

رهبر کره شمالی همچنین افزود چنین اظهاراتی تنها او را متقاعد می کند که سیاست درستی را انتخاب کرده است.

 

انتهای پیام/

رهبر کره شمالی اظهارات ترامپ در سازمان ملل را اعلان جنگ خواند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۷:۳۰ ۳۱ شهريور ۱۳۹۶
آقاي كيم اين آقاي ترامپ جرات اين كارها را ندارد مطمئن باش ار غير اين صورت جنابعالي هم كه بيكار ننشسته اي جواب كوبنده تري به او خواهي داد ولي خدا كند كار به آنجا نكشد و آقاي ترامپ اشتباه نكند
آخرین اخبار