بانوی کماندار بافقی، نایب قهرمان مسابقات تیراندازی با کمان کشور

مبینا فلاح،بانوی کماندار بافقی در اولین مرحله مسابقات تیراندازی با کمان داخل سالن رنکینگ کشوری و انتخابی تیم ملی بر سکوی دومی ایستاد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ رئیس اداره ورزش و جوانان بافق با بیان اینکه این دوره از مسابقات در رده سنی نونهالان،نوجوانان و جوانان و به میزبانی شهرستان گرگان برگزار شد تصریح کرد:این مسابقات به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در رشته های ریکرو و کامپوند و در دو بخش پسران و دختران به مدت دو روز برگزار شد.

رضا نارگانی گفت:در این مسابقه بیش از ۲۰۰کماندار از ۲۲استان سراسر کشور باهم به رقابت پرداختند.

وی بیان داشت: مبینا فلاح از تیم هیات تیراندازی با کمان بافق در بخش ریکرو جوانان در مسافت ۱۸متر بر سکوی دومی این دوره از مسابقات ایستاد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بافق به تشریح کمانداران اعزامی بافقی به این دوره از مسابقات پرداخت و گفت: در این دوره از مسابقات کمانداران در رده سنی نونهالان محمد امین حبیبیان از باشگاه پردیس بافق ، در رده سنی نوجوانان ، نسترن فتوحی و فاطمه ملکی از هیات تیراندازی با کمان شهرستان بافق و در رده سنی جوانان مبینا فلاح ، درسا تقی زاده و سید محمد صاحبی مقدم از تیم هیات تیراندازی با کمان بافق حضور داشتند.

انتهای پیام/ص

کماندار بافقی نایب قهرمان تیر اندازی با کمان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار