تصاویر هوایی از به اهتزاز درآمدن پرچم عزای حسینی بر فراز گنبد رضوی + فیلم

حجت السلام رئیسی در پست اینستاگرامی، تصاویری ویژه از به اهتزاز درآمدن پرچم عزای حسینی بر فراز گنبد حرم امام رضا (ع) را به اشتراک گذاشت.

تصاویر هوایی ویژه از به اهتزاز درآمدن پرچم عزای حسینی بر گنبد حرم امام رضا

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پرچم عزای حسینی امروز بر فراز گنبد حرم امام رضا ع نیز به اهتزاز درآمد. خادمین امام رضا (ع) امروز با نصب پرچم سیاه‌رنگ بر گنبد حرم مطهر اقامه عزا کردند.

از امروز 31 شهریورماه مصادف با اول محرم‌الحرام، همه جای ایران سیه‌پوش و عزادار سیدالشهداست. کوچک و بزرگ همه برای امام حسین (ع) می‌گریند و رخت سیاه بر تن می‌کنند. هیئت ها و تکیه‌های بسیاری برگزار می‌شود و هر کسی به طریقی ارادت خود را به سالار شهیدان نشان می‌دهد. در میان این محافل عزا، بیش از همه دل برای حرم فرزند غریبش می‌تپد. بودن در کنار غریب‌الغربا، تسکینی است بر قلب آکنده از درد برای مظلومیت جدش، آرامشی که در وصف نمی‌گنجد، حضوری که بی‌شک آرزوی خیلی‌هاست.

در ادامه می توانید تصاویر هوایی منتشر شده در صفحه اینستاگرام حجت السلام سید ابراهیم رئیسی از اهتزاز پرچم عزای سیدالشهدا بر فراز گنبد  رضوی را مشاهده کنید.

 
انتهای پیام/

اهتزاز پرچم عزا بر گنبد حرم رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۰۱ مهر ۱۳۹۶
السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین و علی الارواح التی حلت بفنائک علیک منی سلام الله مابقیت و بقی اللیل السلام علی الحسین و علی علی ابن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین
آخرین اخبار