پیام استقامت به جهان صادر شده است

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم، پیام استقامت را به جهان صادر کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سردار علی محمد اکبری صبح امروز جمعه ۳۱ شهریور ۹۶ در مراسم رژه نیرو‌های مسلح چهارمحال و بختیاری به مناسبت اولین روز از هفته دفاع مقدس، با گرامیداشت این هفته و تسلیت ایام ماه محرم، رشادت‌های رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت (ع) را فراموش نشدنی خواند و افزود: مدافعان حرم و شهدای دفاع مقدس پیام استقامت بین المللی شیعیان را به جهان صادر کردند.

وی با بیان اینکه نسل انقلاب، فضای عطرآگین شهادت را بشارت می‌دهند گفت: جوانان بسیجی و پاسداران انقلاب اسلامی با تمام وجود برای صیانت و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس حضور دارند.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران و هشت سال دفاع قهرمانانه مردم با اقتدار این سرزمین حرکتی بود که بنابر اراده الهی، در امتداد نهضت عاشورا و مکتب سرخ شهادت رقم خورد.

اکبری با اشاره به اراده خداوند متعال برای حفظ انقلاب اسلامی از فتنه‌های بدخواهان و ضد انقلاب خارجی و معاندان داخلی در سال‌های اخیر ادامه داد: امروز پس از جنگ تحمیلی نیز جوانان و فرزندان ولایتمدار امام خامنه‌ای (مد ظلّه العالی) با نام مقدس مدافعان حرم و با ایستادگی در مقابل فتنه داعش، برای نظام اسلامی، اعتبار و آبرو به ارمغان می‌آورند.

وی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با ایجاد فضای مسموم مجازی در صدد برآمدند تا این نسل را به قهقرا ببرند، لیکن از همین فضا، پیام استقامت و مقاومت بین المللی شیعیان و آزادی خواهان به جهانیان صادر شد.

اکبری خاطرنشان کرد: امروز باید همه آحاد ملت به خصوص جوانان بسیجی و پاسداران انقلاب اسلامی، با صیانت از ارزش‌ها و دستاورد‌های دفاع مقدس و حضوری انقلابی و یکپارچه در تمام صحنه‌ها، گوش به فرمان ولایت باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار