فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان؛

نیروهای مسلح خوزستان آماده مقابله با تهدید دشمنان

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان آمادگی نیروهای مسلح استان را برای مقابله با تهدید دشمنان اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان در آیین رژه حماسی نیروهای مسلح به مناسبت 31 شهریور ماه و نخستین روز از هفته دفاع مقدس اظهار داشت: امروزه نیروهای مسلح در استان خوزستان با تمام قوا آمادگی خود را برای مقابله با هرگونه تهدید اعلام می کند تا دشمنان بدانند هرگونه تهدیدی در جای خود با پاسخ کوبنده ما مواجه خواهد شد.

وی بیان کرد: ملت شریف ایران در چنین روزی در سال 1359 با اقدام غیرمعمول رژیم بعث عراق به تحریک اربابانش و تجاوز دشمن به خاک کشورمان مواجه شدند.

سردار شاهوارپور اذعان داشت: اگرچه این جنگ تحمیلی خسارت های جانی و مالی برای ایران اسلامی به دنبال داشت اما در نهایت ملت ما بود که با رشادت های رزمندگان خود پیروز میدان شد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان تصریح کرد: یاد تمامی مجاهدت های رزمندگان اسلام را گرامی داشته و از حضور تمامی فرماندهان نیروهای مسلح ،سربازان، بسیجیان و مسئولان استانی که در این مراسم رژه شرکت کردند قدردانی کنیم.

وی بیان داشت: امروز یگان های نیروهای مسلح با حضور خود در صحنه مشت محکمی را به دهان یاوه گویان و بخصوص رئیس جمهور آمریکا می کوبند و اقتدار و توان دفاعی خود را یک بار دیگر به رخ جهانیان کشیدند.

سردار حسن شاهوارپور اذعان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون تمامی تلاش های آمریکای جنایتکار برای این بوده که ملت ما را به زانو در بیاورد اما هرگز موفق نشده و ملت ما آبدیده تر از گذشته در سایه رهبر معظم انقلاب و در زیر پرچم ولایت همچنان در میدان است.

وی گفت: امروز نیز ترامپ - کاسبی که آمده تا بر سرمایه خود بیافزاید، با خیال خام خود گمان می کند که با تهدید ملت ایران به اهداف خود می رسد، اما نیروهای مسلح ایران آماده تر از گذشته و با دسترسی به سلاح های پیشرفته و مدرن و آمادگی های رزمی و تاکتیکی بالایی اماده مقابله با هرتهدیدی هستند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان اظهار کرد: نیروهای مسلح با تمام توان خود برابر هرگونه تهدید ایستاده اند و همانگونه که نمونه این ایستادگی را جهانیان در 8 سال دوران دفاع مقدس مشاهده کردند.

وی خاظرنشان کرد: هنوز آمریکایی ها حادثه طبس و یا ماجرای دستگیری نیروهای دریایی انگلیسی و آمریکای توسط غیور مردان نیروی دریایی را از یاد نبرده اند.

انتهای پیام/گ

آمادگی نیروهای مسلح خوزستان برای مقابله با تهدید دشمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.