همایش شیرخوارگان حسینی در استان سمنان برگزار شد

همایش شیرخوارگان حسینی امسال با حضور بیش از 75 هزار نفر در 38 نقطه استان سمنان در اولین روز ماه محرم الحرام برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، عباسعلی طالب بیدختی مسئول مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در استان سمنان گفت : این همایش صبح امروز سی ویکم شهریور در بیش از چهار هزار نقطه در ایران اسلامی برگزار شده است.


وی با بیان این که این آیین در مناطق شهری و روستایی استان سمنان برنامه ریزی شده بود، اظهار داشت: امسال در این همایش حسینی در استان بیش از 75 هزار نفر شرکت کردند که به نسبت سال گذشته افزایش داشته است.


وی با اشاره به این که همایش شیرخوارگان همزمان با اولین جمعه ماه محرم برگزار شد، اضافه کرد : این همایش در سمنان ساعت هشت و 30 دقیقه صبح امروز در مصلی نماز جمعه با استقبال خوب شهروندان برگزار شد.

طالب بیدختی تصریح کرد : همچنین لباس، سربند و نذرنامه، ویژه شیرخوارگان نیز همزمان با روز برگزاری آئین شیرخوارگان در محل برگزاری همایش توزیع شد.


وی مداحی، نمایش نمادین شهادت و حمل گهواره حضرت علی اصغر(ع)، قرائت زیارت عاشورا، دمام زنی، مرثیه سرایی و سخنرانی را از جمله بخش های مختلف همایش شیرخوارگان حسینی در استان اعلام کرد.


مسوول مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) استان سمنان تصریح کرد : همچنین نذرنامه به وسیله مادران شیرخوارگان حاضر در همایش همزمان با سراسر کشور ساعت 10 صبح امروز خوانده شد.


انتهای پیام / ه


جزئیات برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار