تمرکز بر باند‌های سازمان یافته اولویت‌های نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق

جانشین نیروی انتظامی کشور تمرکز بر باند‌های بزرگ، اشرافیت اطلاعاتی و حضور در مبادی رسمی را از اولویت‌های نیروی انتظامی در بحث مبارزه با قاچاق عنوان کرد.

تمرکز بر باند‌های سازمان یافته و حضور در مبادی رسمی، اولویت‌های نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاقبه گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، سردار"اسکندر مومنی" فرمانده نیروی انتظامی کشور امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشفیات کالای قاچاق در هرمزگان گفت: برای مبارزه همه جانبه با پدیده قاچاق، باید برای افرادی که می‌خواهند تجارت کنند مسیر را تسهیل کرد وهزینه جرم را برای قاچاقچیان بالا برد.

وی افزود: اولویت نیروی انتظامی در بحث قاچاق کالا تمرکز بر باند‌های بزرگ و سازمان یافته، اشرافیت اطلاعاتی و کنترل و حضور پلیس در مبادی رسمی است که در این زمینه همکاری بسیار خوبی بین نیروی انتظامی و گمرک وجود دارد.

جانشین نیروی انتظامی کشور با اشاره به اینکه از ابتدای سال تا کنون ۳۵۱ تن مواد مخدر در کشور کشف شده است، افزود:ازاین میزان حدود ۲۰۰ تن در سه استان سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان کشف شده است وکشفیات زمانی اثرگذار است که بازدارندگی افزایش یافته و جرم و مجازات متناسب هم باشند.

سردار مومنی گفت:تمرکز ما در بحث مبارزه با مواد مخدر بر باند‌های بزرگ و کنترل مرز‌ها است که در این زمینه باید خانواده‌ها و نهاد‌های فرهنگ ساز همکاری کنند تا یک بازدارندگی درونی ایجاد شود.

جانشین نیروی انتظامی کشور با اشاره به کاهش جرائم مهم و شاخص‌های امنیتی در استان هرمزگان گفت: در پنج ماه امسال در کل کشور ۱۴ هزار میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف شده که از این مقدار کشفیات حدود ۲ هزارمیلیارد ریال مربوط به استان هرمزگان است.


انتهای پیام/ر

تمرکز بر باند‌های سازمان یافته اولویت‌های نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.