استاندار اردبیل؛

ملت ایران هیچ گاه زیربار ظلمت و زور استکبار جهانی نمی‌رود

استاندار اردبیل گفت: ملت ایران هیچ گاه زیربار ظلمت و زور استکبار جهانی نمی‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مجید خدابخش استاندار اردبیل صبح امروز در در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در اردبیل اظهار داشت: برای همه ما وظیفه است تا همواره به یاد فداکاری‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس باشیم تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دست یابیم.

وی افزود: در دفاع مقدس دشمن تا آن جا که توان داشت برای ضربه به نظام و انقلاب تلاش می‌کرد ولی به پشتوانه رهبری تمام دسیسه‌های استکبار نقش برآب شد و دشمنان نتوانستند حتی یک وجب از خاک کشور را تصاحب کنند که این یک افتخار بسیار بزرگ برای ما است.

استاندار اردبیل گفت: امام راحل با شجاعت به پشتوانه مردمی در برابر توطئه‌های دشمن ایستاد و با مدیریت عالمانه خود نگذاشت صدمه ای به نظام وارد شود که به همین منظور نیاز است از این پس جوانان کشورمان آگاهی و هوشیاری را مبنای کار قرار داده و در این زمینه پیشگام باشند.

خدابخش بیان کرد: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در شرایط کنونی پاسخ محکمی به یاوه‌گویی‌های ترامپ رئیس جمهوری آمریکا است تا به عظمت و اقتدار نظام اسلامی پی ببرد و نیاز است در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نشود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی دست یابیم.

وی تصریح کرد: ملت ایران هیچ گاه زیربار ظلمت و زور استکبار جهانی نمی‌رود و این مهم در طول تاریخ به اثبات رسیده است.

انتهای پیام/ح

اقتدار ایران در شرایط کنونی پاسخ محکمی به یاوه‌گویی‌های ترامپ است

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.