سردار جزایری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تلاش آمریکا علیه توان موشکی ایران از سر استیصال است

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح گفت:تلاشی که آمریکایی‌ها علیه توان دفاعی، موشکی و برجام انجام داده اند از سراستیصال و شکست‌های پی در پی آنهاست.

تلاش آمریکا علیه توان موشکی ایران از سر استیصال استسردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتیگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان درباره لفاظی‌های اخیر دونالد ترامپ و نیکی هیلی علیه ایران اظهار داشت: مجموعه عملکرد دولت قبلی و فعلی آمریکا سیاست‌های ناموفقی است که علیه ایران در پیش گرفته و در این زمینه با ناکامی و شکست در نبرد با ایران مواجه شده است. 

وی افزود: تلاشی که آمریکایی‌ها علیه توان دفاعی، موشکی و برجام انجام داده اند از سراستیصال و شکست‌های پی در پی آنها و برای ما بی ارزش است.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح با اشاره به اینکه هرگز نگاه‌های آمریکا برای ما ارزش نداشته است، ادامه داد: ما تدابیر، سیاست‌ها و اقدامات خود را در عرصه دفاعی دنبال می‌کنیم.

سردار جزایری با بیان خوی تجاوزگرانه آمریکا عنوان داشت: ما در منطقه‌ای با دشمنان بزرگ زندگی می‌کنیم و طبیعی است که ما باید توان دفاعی خود را افزایش دهیم، البته این حرکت را با قوت و شدت انجام می‌دهیم.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح در پاسخ به این سوال که در مقابل خروج احتمالی آمریکا از برجام واکنش مسئولان چه خواهد بود، تاکید کرد: ترامپ بار‌ها تهدید کرده که از برجام خارج می‌شود، من با صدای بلند به ترامپ می‌گویم که پیشنهاد و حرف خود را عملی کند.

سردار جزایری در پایان خاطرنشان کرد: ما باید بر توان داخلی خود متکی باشیم و برجام و برجام‌ها هیچگونه منفعت دراز مدتی برای ما در پی نخواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۳۱ شهريور ۱۳۹۶
به برادران کره شمالی هم کمک کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۳۱ شهريور ۱۳۹۶
با قدرت توان موشکی رو بالا ببرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۳۱ شهريور ۱۳۹۶
با قدرت توان موشکی رو بالا ببرید
Switzerland
said
۱۶:۳۵ ۳۱ شهريور ۱۳۹۶
اقای سردار جزایری. اگر از ساخت موشک هم دست بردارید امریکایی ها درخواستهای جدید خواهند داشت امریکا یک دولت غاصب است که با گشتن صدها هزار سورخ پوشت و چپاول خاک انها به وجود امده پایه و اصاص انها بر فریب و دروغ است مانند اسرائیل.
آخرین اخبار