امام جمعه اردکان؛

هفته دفاع مقدس تجلیل و میثاق با شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی است

امام جمعه اردکان، هفته ی دفاع مقدس را زمینه ای برای تجلیل و میثاق با شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر در خطبه‌های نمازجمعه امروز اردکان گفت: اسلام توسط سیدالشهدا زنده نگه داشته شده است در هر زمانه‌ای یزدی به دنیا می‌آید و انسان آزاده‌ای هم ماموریت پیدا می‌کند که در مقابل ظلم ایستادگی کند.

امام جمعه اردکان ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و با بیان اینکه مجالس عزاداری باید در شان اهل بیت و امام حسین (ع) باشد تصریح کرد: هیات‌های عزاداری نیزبا رعایت مسایل شرعی، سرو صدای ناهنجار و خلاف شرع انجام ندهند.

شاکر با تبریک آغاز سال تحصیلی افزود: معلمان باید فرزندان و جوانان در پایه اخلاقی و مذهبی آموزش دهند و سرنوشت یک دانش آموز گاهی با این آموزش‌ها تغییر پیدا می‌کند.

امام جمعه اردکان اظهار داشت: سال تحصیلی پرباری پیش روی داریم چرا که به امام حسین (ع) توکل شده است و در کنار علم به تقوی و اعتقاد الهی توسل شده است.

امام جمعه اردکان افزود: همچنین آغاز سال تحصیلی با آغاز هفته دفاع مقدس همراه است و هفته دفاع مقدس هفته تجلیل بامیثاق شهدا و تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب و مقام معظم رهبری که پیام ایستادگی و مقاومت در هشت سال دفاع مقدس نمونه‌ای از این ایستادگی می‌باشد.

وی با بیان اینکه ترامپ ریس‌جمهور آمریکا در سخنرانی خود درتربیون مجمع عمومی سازمان ملل حرف‌های نامربوط زده است که برجام را مایه ننگ دانسته است و افزود: اتحاد و همدلی در مردم ایران جواب دندان شکنی به آن‌ها خواهد داد و این سخنرانی به نفع ما تمام خواهد شد.

انتهای پیام/ص

نماز جمعه شهرستان اردکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار