نماینده ولی فقیه در استان قزوین : سخنان رییس جمهور آمریکا به طنز شباهت دارد

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت : سخنان رییس جمهورآمریکا درسازمان ملل از روی جهل و نادانی بود و بیشتر به طنز شباهت داشت .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی درخطبه های نماز جمعه این هفته افزود : آمریکا نمی داند که چه موقعیتی در بین ملت ها دارد و اینکه آگاهی مردم مستضعف جهان افزایش پیدا کرده است .

وی با بیان اینکه شمارش معکوس فروپاشی آمریکا از سال ۵۷ تا کنون آغاز شده است، افزود: سخنان رییس جمهور آمریکا از روی خشم و عصبانیت است چرا که آن‌ها احساس پیروزی نمی‌کنند در غیر این صورت با آرامش صحبت می‌کردند.

امام جمعه قزوین گفت : از سوی وزارت خارجه به سخنان سخیف ترامپ پاسخ داده شده است اما انتظار می رود که جواب کوبنده تری داده شود .

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی اضافه کرد : قرآن می فرماید در مقابل مستکبران بگوییم ننگ بر شما باد و ما هم در برابر سران آمریکا می گوییم مرگ بر آمریکا .

وی با اشاره به آغاز ماه محرم گفت : باید از مکتب امام حسین (ع) درس گرفت ؛ اختلافها را کنار گذاشت و مهربانی را به مومنیین و کینه را به دشمنان نثار کنیم .

نماینده ولی فقیه در استان گفت : باید کاری کرد که مراسم ابا عبد الله الحسین (ع) به بهترین شکل برگزار شود و از ایجاد مزاحمت برای مردم دوری کرد .

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود : سخنرانان و مداحان مراقب باشند تا خرافات به مجلس عزای امام حسین (ع) رخنه نکند و شنوندگان هم نیز باید در این موارد دقت کنند و جلوی هر گونه نسبت اشتباه به امام حسین را بگیرند .

وی به آغاز هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت : مردم ایران با جمعیتی کم در مقابل رژیم بعثی که حمایت همه کشورها را داشت هشت سال جنگیدند .

امام جمعه قزوین گفت : خدا را شاکریم که نیروهای ما در دفاع مقدس منسجم عمل کردند و به پیروزی ها رسیدند .

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با تاکید بر وحدت و هم دلی گفت : همه دنیا باید بدانند که ما پیرو مرجعیت و رهبر خود هستیم .

وی در ادامه پیروی از حق ، دوری از باطل و ذلت پذیری ، برچیدن نفاق ، امر به معروف و نهی از منکر و پرهیز از دنیا پرستی را از جمله ویژگی های تقو از نگاه مکتب امام حسین (ع) بیان کرد .

نماینده ولی فقیه در استان گفت : در کشورهایی مانند یمن ، فلسطین و میانمار قتل عام می کنند و هیچ کشوری اعتراض نمی کند اما وقتی فتنه گری در خانه با احترام حبس می کنند همه فریادشان بلند می شود و این نشان باطل است .

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی همچنین به ظرفیت های استان قزوین اشاره کرد و از استاندار جدید خواستار رفع مشکلات استان شد .

انتهای پیام/

 

سخنرانی امام جمعه قزوین در خطبه های  نماز جمعه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.