کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان:

تداوم وزش باد شدید همراه با گردوخاک در منطقه سیستان ۱۳۹۶/۰۶/۳۱

کارشناس هواشناسی "سیستان وبلوچستان" گفت، وزش باد همراه با گرد و خاک تا اواسط هفته آینده همچنان در شمال استان تداوم دارد.

تداوم وزش باد شدید همراه با گردوخاک در منطقه سیستان به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  علی ملاشاهی  کارشناس هواشناسی سیستان وبلوچستان اظهار داشت: بر اساس آخرین نقشه های همدیدی و آینده نگری هواشناسی تا اواسط هفته آینده وزش باد و در ساعت اولیه روز در برخی نقاط گرد و خاک همچنان در شمال استان سیستان و بلوچستان تداوم دارد.

ملاشاهی  افزود: همچنین از روز دوشنبه هفته آینده سرعت باد در شهرهای شمالی استان سیستان و بلوچستان افزایش پیدا می کند به طوری که در نقاط مستعد طوفان گردوخاک موجب کاهش دید افقی، کاهش کیفیت هوا و اختلال در تردد خودروها می شود.

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: طی این مدت در نواحی مرکزی و نوار غربی استان در بعد از ظهر ها وزش باد و در نیمه جنوبی در برخی ساعات غبار محلی گاهی وزش باد پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه طی این مدت شرق دریای عمان نسبتا مواج پیش بینی می شود، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته زاهدان و خاش با حداقل دمای ۱۰ درجه و کنارک با حداکثر دمای ۴۲ درجه سانتی گراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای استان بوده اند.

 

انتهای پیام/ع

طوفان شن در زابل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار