امر به معروف به صورت فرهنگ عمومی نهادینه شود

فرمانده انتظامی و دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گفت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر به صورت فرهنگ عمومی در جامعه احیا شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛سردار ناصر اصلانی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه با بیان اینکه اگر امروز در جامعه اسلامی امربه معروف و نهی از منکر را جدی نگیریم، دشمنان از این فرصت نهایت استفاده را می برند افزود: باید علاوه بر احیای این فریضه، آن را به نسل های بعد نیز منتقل کنیم.

وی ادامه داد: وی اضافه کرد: شعار ما انقلابی هستیم را تا زمانی که پرچم سیدالشهدا (ع) پابرجاست باید ادامه دهیم تا فرهنگ عاشورایی و امر به معروف و نهی از منکر هر روز بیش از روز گذشته در جامعه اسلامی همه گیر شود.

وی با اشاره به اینکه ایثار و شهادت و جانفشانی این مردم غیور برای همیشه در یاد تاریخ و مردم می ماند، اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی هشت سال جنگ خانمان سوز را به نظام جمهوری اسلامی ایران تحمیل کردند ولی اقتدار ایران باعث شکسته شدن ارتش کفر شد و همه در سایه نیروهای بسیج و سپاه و ارتش و اتحاد آنها بوده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی بیان کرد: شهدا درخت تنومند جمهوری اسلامی را با خون خود آبیاری کردند تا این عظمت مسلمانان و مومنان به جهانیان صادر شود.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی گفت: اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار هیچ وقت دست از دشمنی جمهوری اسلامی ایران برنخواهد داشت و هر لحظه در حال ضربه به اسلام و مسلمانان هستند که امر به معروف و نهی از منکر مهمترین سد مقابله با تلاش آنها به ویژه در حوزه تهاجم فرهنگی است.

انتهای پیام/م

فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نهادینه شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.