دردر همایش پیاده روی عنوان شد

عرصه دفاع مقدس ، عرصه ای مبارک و مقدس برای دفاع دربرابرتهاجم دشمن است

نماینده مردم نایین و خوروبیابانک گفت: عرصه دفاع مقدس ، عرصه ای مبارک و مقدس برای دفاع دربرابرتهاجم دشمن است و انقلاب اسلامی به رهبری امام (ره) پرتویی از قیام و نهضت عاشوراست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دکتر عباسعلی پوربافرانی نماینده مردم نایین و خوروبیابانک در همایش بزرگ پیاده روی به مناسبت هفته دفاع مقدس ، ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و تقارن آن با ماه محرم با اشاره به حدیث امام حسین (ع) إِنِّیْ لا أَرَیَ الْمَوْتَ إِلَّا سَعَادَةً وَالحَیاةَ مَعَ الظّالِمِینَ إِلّا بَرَما گفت : اجتماع مردم در مراسم پیاده روی که به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام می شود باید در جهت تعظیم شعائر مذهبی باشد .

وی ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزاری همایش پیاده روی افزود : عرصه دفاع مقدس ، عرصه ای مبارک و مقدس برای دفاع دربرابرتهاجم دشمن است و انقلاب اسلامی به رهبری امام (ره) پرتویی از قیام و نهضت عاشوراست.

نماینده نایین و خوروبیابانک اظهار داشت :در ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی با تهاجم بیگانه به کشور عزیز اسلامی مواجه شدیم و همانگونه که امام حسین علیه السلام در کلامشان فرمودند در برابر تهاجم دفاع معنا می دهد ، امام حسین (ع) زندگی و سعادت را با شهادت برای ما معنا کرد.

وی تصریح کرد : امام حسین (ع) هدفش از قیام شهادت برای احیای دیت و زنده نگه داشتن فرائض و اوامر دینی از جمله امربه معروف و نهی از منکر بود و شهدا برای احیای رسالت سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) به صحنه آمدند.

دکتر پوربافرانی همچنین در خصوص اظهارات گستاخانه ترامپ بیان داشت : امروز شاهد آن هستیم در دنیایی که رئیس جمهور احمق آمریکا نه سیاست و نه جهان را می شناسد با انواع و اقسام پرتوبلاگویی می خواهد در مقابل ایران اسلامی قد علم کند .

وی خاطرنشان کرد : امروز مقام معظم رهبری با رهبریهای عالمانه خود در مقابل ریشه های وهابیت و پلید استکبار با تمام قدرت و قوا می ایستد و این افتخار را امروز رئیس جمهور ما می تواند در سازمان ملل در مقابل یک رئیس جمهور به اصطلاح ابر قدرت با ایستد و سخنان خود را بیان کند که این خود مرهون خون شهداست.

نماینده نایین و خوروبیابانک اضافه کرد : اگر بخواهید افتخارات دفاع مقدس را در طول هشت سال جنگ تحمیلی و بعد از آن تا امروز مثال بزنیم مثنوی بسیار بزرگی خواهد شد که نه به سادگی قلم و نه دفتر توان ثبت آن ها را دارد.

وی گفت : هر گوشه ای از کشور ایران آثار دفاع مقدس و مقاومت جاری است و این آثار رگه های عظیمی را را در جهان دوانده که بسیاری از کشور های اسلامی از این مقاومت برخوردارند.

دکتر پوربافرانی بیان داشت : درس انقلاب اسلامی ،دفاع مقدس ،آثار شهدا رشادت های جانبازان و ایثارگران در همه جهان طنین انداز است .

وی در پیام شهید محسن حججی یکی از مصادیق و برکات دفاع مقدس است و یادآوری کرد : ما وظیفه داریم آثار دفاع مقدس را به همه ی آن کسانی که دفاع مقدس را حس و درک نکرده اند به شیوه های مختلف تبیین کنیم و برگزاری پیاده روی می تواند یکی از آثار همین موضوع باشد.

گفتنی است مدیحه سرایی و اهدای جوایز از برنامه های این همایش پیاده روی بود که به مناسبت هفته دفاع مقدس با همت سپاه پاسداران شهرستان نایین در جوار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان نایین برگزار شد .

مسیر پیاده روی از جوار شهدای هشت سال دفاع مقدس امامزاده سلطان سیدعلی (ع) نایین تا مقبره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان بود. 

 

انتهای پیام/م

 

شهید محسن حججی یکی از مصادیق و برکات دفاع مقدس است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.