تساوی هندبال سنگ آهن بافق برابر هیئت هندبال کازرون

از سری مسابقات لیگ برتر هندبال کشور در هفته نخست تیم سنگ آهن بافق در اولین بازی خانگی خود با نتیجه ۲۶ برابر هیئت هندبال کازرون این دیدار را به تساوی کشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ تیم هیئت هندبال کازرون در نیمه نخست این بازی امتیازات را به خوبی دشت کرد به طوری که اختلاف امتیاز به عدد ۶ رسید.

در این نیمه تیم سنگ آهن بافق نتوانست بازی خوبی را به نمایش بگذارد و برد نیمه اول را به تیم حریف واگذار کرد و به رختکن رفت.

اما در نیمه دوم بازی‌ها تیم سنگ آهن بافق بود که با انسجام بیشتری وارد زمین شد و توانست اختلاف امتیازات را به عدد ۲ برساند.

در این نیمه تیم هیئت هندبال کازرون در مقابل حریف سرسختش حرفی برای گفتن نداشت.

هر دو تیم در نیمه دوم برای گرفتن ۲ امتیاز این بازی تمام تلاش خود را کردند، اما این دیدار به تساوی کشیده شد.

تیم سنگ آهن بافق در نخستین بازی خانگی خود با این تساوی ۱ امتیازی شد و هفته آینده ۶ شهریورماه میزبان تیم نفت و گاز گچساران است.

مربی تیم سنگ آهن بافق در حاشیه این بازی گفت: تیم بدون دو بازیکن اصلی وارد زمین شد، اما توانست بازی خوبی را به نمایش بگذارد.

مهدی منصوریان افزود:ترکیب تیم خوب است، اما نیاز به زمان دارد که اعضای تیم باهم هماهنگ شوند و شرایط خوبی را ایجاد کنند تا بتوانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم، اما امروز روز ما نبود.

محمد رضا نکویی تیم هیئت هندبال کازرون نیز ضمن تشکر از میزبانی بسیار خوب بافق بیان داشت: هر دو تیم بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/ص

تساوی تیم سنگ آهن در هفته اول لیگ برتر هندبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.